۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
ضرورت اصلاح ساختار شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد

ضرورت اصلاح ساختار شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ضروری است برای سوددهی هرچه بیشتر شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی، برنامه ریزی مناسبی با رویکرد بازنگری و اصلاح ساختار هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه انجام دهیم.

به گزارش بازار، نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نخستین همایش مدیران شرکت‌ها و شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سراسر کشور که با هدف اعلام برنامه‌ها و سیاست‌های این مجموعه اقتصادی برگزار شد، ضمن تبریک هفته کار و کارگر و با اشاره به فلسفه وجودی صندوق‌های بازنشستگی در دنیا گفت: این صندوق‌ها برای ارائه خدمات به افرادی تشکیل شده اند که بیشترین طول عمر خود را برای خدمت به جامعه، مردم و حاکمیت صرف کردند.

ترکی تصریح کرد: نقطه اتکا همه ما بعد از بازنشستگی، داشتن درآمد مناسب در این دوران است و همه افراد می‌خواهند بعد از بازنشستگی شاهد دریافت خدمات مناسب باشند.

وی تاکید کرد: پس تمامی تلاش ما برای افزایش درآمد در حوزه اقتصادی صندوق بازنشستگی، در جهت رفاه حال بازنشستگان عزیز است.

ترکی گفت: ما برای افزایش درآمد شرکت‌ها و توسعه فعالیت‌ها و در نهایت کسب منافع بیشتر برای صندوق بازنشستگی کشوری، حمایت کامل و جامعی را از شرکت‌های تابعه خود ازجمله شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک میلیون و ۷۰۰هزار بازنشسته و وظیفه بگیر کشوری زیرپوشش این صندوق هستند، افزود:این عزیزان به مدت ۳۰ تا ۳۵ سال بخشی از درآمدشان را هر ماه به صندوق بازنشستگی پرداخت کرده اند و بنابراین و به حق، در دوران بازنشستگی انتظاراتی دارند که ما باید برای آن‌ها جواب قانع کننده‌ای داشته باشیم.

ترکی گفت: در این ۵ دهه که از عمر صندوق بازنشستگی می‌گذرد، تلاش‌ها بر این بوده است که درآمدی کسب شود تا بتوان خدمات بهتری که در شان و منزلت بازنشستگان است ارائه شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تاکید بر عدم تعادل و پایداری در صندوق بازنشستگی به دلیل وجود مشکلات ساختاری و مدیریتی، افزود: ضروری است برای سوددهی هرچه بیشتر شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی، برنامه ریزی مناسبی با رویکرد بازنگری و اصلاح ساختار هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه انجام دهیم.

کد خبر: ۲۱۸٬۳۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha