۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
سرمایه‌گذاری ۵ هزار میلیاردی در حوزه گردشگری توسط برندهای کشوری| حضور علی‌بابا و ماهان در بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

سرمایه‌گذاری ۵ هزار میلیاردی در حوزه گردشگری توسط برندهای کشوری| حضور علی‌بابا و ماهان در بوشهر

بوشهر- سجادی‌منش مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر از سرمایه‌گذاری ۵ هزار میلیارد تومانی در حوزه گردشگری توسط برندهای کشوری با حضور علی‌بابا و ماهان در استان بوشهر خبر داد.

اسماعیل سجادی منش در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری شده و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر در راستای تحقق منویات معظم‌له و سیاست‌های دولت در این مسیر اهتمام جدی دارد.

وی افزود: اجرای طرح‌های مختلف گردشگری و صنایع دستی در راستای رشد تولید و افزایش اشتغال و همچنین راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع دستی و میراث فرهنگی در مناطق مختلف استان نیز در راستای کاهش قیمت‌ها و دسترسی بهتر مردم به کالاهای مورد نیاز انجام شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر از سرمایه‌گذاری بیش از ۵ هزار میلیارد تومانی در حوزه گردشگری استان با حضور برندهای برجسته کشوری خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: با تفاهم‌نامه‌های ارزشمند سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، چندین سرمایه‌گذار برجسته در حوزه گردشگری در استان، حضور یافته‌اند که بیش از ۵ هزار میلیارد تومان، تاکنون منجر به عقد تفاهم‌نامه شده و مقدمات کار برای آغاز به کار طرح‌ها فراهم شده است.

ایجاد حدود ۱۶۰۰ شغل مستقیم در حوزه گردشگری استان بوشهر

سجادی‌منش تصریح کرد: گروه علی‌بابا با حجم سرمایه گذاری ۱۵۰۰ میلیارد تومان در ۲ نقطه گردشگری استان مشارکت می‌کند که بیش از ۴۰۰ شغل مستقیم ایجاد می‌کند.

وی اضافه کرد: همچنین شرکت توسعه گردشگری کشور نیز بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان بوشهر انجام می‌دهد که ۷۰۰ شغل مستقیم در پی دارد.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر اظهار داشت: شرکت ماهان نیز در منطقه گردشگری دلارام بیش از ۱۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌کند که ۵۰۰ شغل جدید برای جوانان بومی استان ایجاد می‌شود.

سجادی‌منش یادآور شد: جزئیات طرح‌ها و پروژه‌های جدید که با سرمایه‌گذاری هلدینگ‌ها و برندهای معتبر کشوری انجام می‌شود، بزودی اطلاع‌رسانی و پرزنت می‌شوند.

افتتاح ۸ هتل با ۵۰۰ تخت استاندارد

وی افزود: اکنون ۸ هتل با کیفیت و استاندارد در استان آماده افتتاح است که ۵۰۰ تخت به ظرفیت هتل‌های استان اضافه می‌کند.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی ۳۵ طرح جدید در حوزه‌های گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر بزودی آغاز می‌شود.

سجادی‌منش تصریح کرد: ۴ بازارچه صنایع دستی و گردشگری استان آماده راه‌اندازی است که گامی در راستای سهولت دسترسی مردم به کالاها و کاهش قیمت است.

وی بیان کرد: ۸ طرح بوم‌گردی جدید نیز در استان آماده افتتاح است که بزودی انجام می‌شود.

سجادی‌منش افزود: از تمام توان و ظرفیت موجود برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در حوزه گردشگری دریایی با توجه به سواحل بکر و زیبا، ظرفیت‌های ارزشمندی دارد که با طرح‌های جدید، تحولی در این عرصه ایجاد خواهد شد.

کد خبر: ۲۱۷٬۸۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha