۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
حرکت دولت در اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار رو به جلو است
نماینده مردم مشکین شهر در مجلس:

حرکت دولت در اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار رو به جلو است

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس اعتقاد دارد اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در کشور شروع شده و حرکت دولت در این مسیر رو به جلو است و مجلس با تصویب قوانین کارآمد، تسهیل کننده اجرای امور است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمود عباس زاده مشکینی، در رابطه با عملکرد دولت نسبت به اجرای قوانینی همچون قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار که موجب اشتغالزایی در سراسر کشور می شود، گفت: مجلس شورای اسلامی با تصویب قوانین کارآمد، جامع و مانع به عنوان تسهیل کننده اجرای امور برای دولت محسوب می شود.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تصویب قوانین مناسب می تواند موانع را از پیش روی مسئولان اجرایی بردارد، اظهار کرد: به عنوان مثال نمایندگان برای رفع یکی از دغدغه های اقتصادی، اقدام به تصویب قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار کردند.

وی ادامه داد: در واقع عملکرد مسئولان اجرایی مانند استانداران، فرمانداران و غیره بر اجرای قوانین اثر جدی می گذارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در این راستا می توان اذعان کرد اجرای قانون یاد شده در کشور شروع شده و رو به جلو است اما نباید فراموش کرد برای رسیدن به نتایج مطلوب باید با جدیت بیشتری اقدام شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با یادآوری رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت تعامل میان قوای سه گانه برای پیشبرد امور در کشور، خاطرنشان کرد: وقتی ایشان از وحدت، انسجام و همکاری میان سه قوه تاکید دارند، بر نادیده گرفتن مسائل جزئی، حزبی، گروهی و فرعی اشاره دارند نه اینکه وظایف، مسائل اساسی و اصلی نادیده گرفته شود از این رو نمایندگان با نظارت بر اجرای قوانین می توانند خلاءها را شناسایی و برای رفع آنها به دولت کمک کنند.

کد خبر: ۲۱۷٬۳۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha