۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
انجام ۱۳.۵ میلیون قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های مازندران
رئیس جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد؛

انجام ۱۳.۵ میلیون قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های مازندران

ساری- عنایتی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: فروردین ماه ۱۳.۵ میلیون قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های استان انجام شد و نگرانی در زمینه گوشت سفید نداریم.

حسن عنایتی در حاشیه بازدید از مراکز عرضه گوشت مرغ در استان در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: در حال حاضر مشکلی در تامین و توزیع گوشت مرغ در استان وجود ندارد و مرغ منجمد با قیمت مصوب ۴۳ هزار تومان در حال توزیع است و این در حالی است که در سایر استان ها با قیمت ۴۵ هزار تومان توزیع می شود.

وی ادامه داد: قیمت مصوب مرغ گرم ۶۳ هزار تومان است و به اندازه کافی گوشت مرغ منجمد و گرم در تمامی شهرستان ها موجود است.

عنایتی بر این نکته تاکید کرد که با توجه به ایام تعطیلات عید سعید فطر مسافران زیادی وارد استان شدند و ممکن است در مقاطعی کمبود مرغ در برخی فروشگاه ها مشاهده شود که با هماهنگی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها نسبت به تامین و توزیع آن اقدام می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد: هدف ما تامین معیشت مردم است و بر این اساس اولویت خود را تامین و توزیع کالاهای اساسی قرار دادیم و همکاران جهاد کشاورزی مازندران شبانه روزی پای کار هستند و حضور فعال در پایش بازار و کشتارگاه ها دارند.

عنایتی تصریح کرد: با بازدیدهای انجام شده امروز چندین مورد تخلف در استان مشاهده شد و پرونده برای این واحدهای عرضه گوشت مرغ تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی ادامه داد: فروردین ماه امسال ۱۳.۵ میلیون قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری استان انجام شد و به اندازه کافی مرغ در استان تولید خواهد شد و حتی مازاد تولید هم خواهیم داشت و نگرانی وجود ندارد.

کد خبر: ۲۱۶٬۹۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha