۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
تصویب طرح جامع گردشگری منطقه آزاد اروند مطالبه فعالان گردشگری است| ضرورت پیگیری مدیرعامل جدید
فعال گردشگری و صنایع دستی در گفتگو با بازار:

تصویب طرح جامع گردشگری منطقه آزاد اروند مطالبه فعالان گردشگری است| ضرورت پیگیری مدیرعامل جدید

آبادان- عباسیان پور، یک فعال گردشگری و صنایع دستی گفت: تصویب فوری طرح جامع گردشگری منطقه آزاد اروند مطالبه فعالان گردشگری و صنایع دستی است.

نجمه عباسیان پور در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: برای هر طرح و برنامه‌ای باید یک نقشه راه وجود داشته باشد ولی متاسفانه شاهد بودیم از زمان تشکیل سازمان منطقه آزاد اروند، هیچگونه نقش راهی در حوزه گردشگری وجود نداشت.

وی افزود: پس از اینکه «محسن قنبری» به عنوان مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد، وی در اولین اقدام مطالبه چندین ساله فعالان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی (طرح جامع گردشگری منطقه آزاد اروند) را با نگاهی مثبت و تخصصی عملی کرد که این موضوع بازتاب‌های زیادی در سطح کشور به ویژه سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری داشت.

این فعال گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد: سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری در اقصی نقاط کشور صراحتا اعلام کردند شمارش معکوس برای احیا و توسعه صنعت گردشگری منطقه آزاد اروند با طرح جامع گردشگری آغاز شده است.

عباسیان پور ادامه داد: تغییرات مدیریتی گردشگری که ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ رقم خورد سبب شد تا این لحظه طرح جامع گردشگری منطقه آزاد اروند که بیش از ۳۰ جلسه کارشناسی برای آن برگزار شد و همچنین دانش آموختگان، فعالان و نخبگان گردشگری در این جلسات حضور مستمر داشتند، به تصویب نرسد.

وی تاکید کرد: فقط دانش آموختگان، فعالان دلسوز واقعی و نخبگان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صلاحیت بررسی طرح‌ جامع گردشگری منطقه آزاد اروند را دارند. اکنون باید طرح تفصیلی گردشگری منطقه آزاد اروند تدوین شود ولی متاسفانه تاکنون طرح جامع گردشگری نیز به تصویب نرسیده است.

این فعال گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: عملکرد گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند طی یک سال اخیر و همچنین در ایام نوروز ۱۴۰۲ مطلوب نبود و از مدیرعامل جدید این سازمان که سوابق درخشانی دارد درخواست داریم مشکلات این حوزه را احصا کند.

کد خبر: ۲۱۵٬۹۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha