از دستفروشان موبایل نخرید!

از دستفروشان موبایل نخرید!

رئیس اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران گفت: مصرف‌کنندگان موبایل از دست‌فروشان نخرند، چراکه اکثر این موبایل‌ها تعمیری یا تقلبی است.

به گزارش بازار، محمدرضا رمضان با اشاره به عرضه کالاهای قاچاق توسط برخی سایت‌های غیرمعتبر گفت: از مردم خواست فقط از فروشگاه‌های دارای جواز کسب و سایت‌های دارای اینماد و معتبر خرید کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران بیان کرد: مصرف‌کنندگان از دستفروشان موبایل نخرند، چراکه این افراد به هیچ نهادی پاسخگو نیستند.

به گفته وی اکثر موبایل‌هایی که از سوی دست‌فروشان فروخته می‌شود، تعمیری است و خریدار بعدا دچار مشکل خواهد شد. همچنین تلفن‌های همراه نو آنها نیز اکثرا رجیستری نمی‌شوند؛ بنابراین مصرف‌کننده دچار مشکل می‌شود.

رمضان با بیان اینکه از هر ۱۰ شکایت به اتحادیه در این حوزه، هشت مورد مربوط به دست‌فروش‌هاست، تصریح کرد: این افراد معمولا حرفه‌ای هستند و گروهی فعالیت می‌کنند؛ بنابراین ممکن است مصرف‌کننده را گیج کنند که فکر کند موبایل ۱۵ میلیون تومانی را به قیمت پنج میلیون تومان می‌خرد. این در حالی است که این موبایل‌ها فیک، تقلبی و یا دارای مشکلات دیگر است.

رئیس اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران گفت: مردم حتی تلفن همران کار نکرده را هم از دستفروشان نخرند.

کد خبر: ۲۱۵٬۷۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha