۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
 فرودگاه‌های تهران در ۲۹ فروردین، ۴ ساعت بسته می‌شوند

فرودگاه‌های تهران در ۲۹ فروردین، ۴ ساعت بسته می‌شوند

مرادی، مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد از بسته شدن پایانه هوایی تهران و کلیه فرودگاه‌های مستقر در این پایانه از ساعت ۰۷۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ سه‌شنبه ۲۹ فروردین ماه همزمان با روز ارتش خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ابراهیم مرادی مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد ضمن گرامی داشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران از بسته شدن پایانه هوایی تهران و کلیه فرودگاه های مستقر در این پایانه در روز سه‌شنبه ۲۹ فروردین ماه همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

مرادی افزود: بر اساس اطلاعیه هوانوردی صادره، فرودگاه‌های بین المللی مهرآباد، امام خمینی (ره)، پیام و دیگر فرودگاه‌های مستقر در پایانه هوایی تهران در ۲۹ فروردین ماه از ساعت ۰۷۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ به مدت ۴ ساعت، جهت انجام رژه هوایی توسط دلاور مردان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بسته خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه مهرآباد وی در ادامه بیان کرد: این مهم با انتشار اطلاعیه هوانوردی به اطلاع کلیه شرکت‌های هواپیمایی و ذی‌نفعان رسانده شده و از کلیه مسافرین محترم پروازهای مهرآباد درخواست می شود ۹۰ دقیقه قبل از زمان درج شده بر روی بلیت خود در ترمینال‌های این فرودگاه جهت انجام تشریفات سفر حاضر شوند ودر صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با سامانه ۱۹۹ (مرکز تلفن فرودگاه بین المللی مهرآباد) تماس حاصل نمایند.

کد خبر: ۲۱۵٬۳۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha