۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
چه مصلحتی وجود دارد که مانع واردات خودرو شده است؟
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

چه مصلحتی وجود دارد که مانع واردات خودرو شده است؟

رشیدی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در تذکری از مخالفت هیأت عالی مجمع تشخیص مصلحت در موضوع واردات خودرو انتقاد کرد.

به گزارش بازار، محمد رشیدی در نشست علنی امروز(یکشنبه ۲۰فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان برای ملت شریف ایران و همچنین تسلیت ایام شهادت مولا علی (ع)، در تذکر شفاهی خود خطاب به هیأت عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هزارن کشته در سال و مصرف بی‌رویه بنزین که امسال رکورد شکسته است و آلودگی زیست محیطی حاصل خودروهای بی‌کیفیت داخلی است و شما نمی‌گذارید که این خودروها در رقابت با خودروهای خارجی رشد پیدا کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تولید ما هر سال ضعیف‌تر می‌شود، به مردم ایران پاسخ دهید که چه مصلحتی وجود دارد که مانع واردات خودرو شده است؟

وی افزود: رئیس جمهور محترم؛ سازمان برنامه و بودجه در بودجه امسال اجازه حق فوق‌العاده خاص کارمندان وزارت کشور و وزارت جهاد را نداده است، آقای رئیس جمهور خود شما این موضوع را جبران کنید و دستور دهید به شورای حقوق و دستمزد، حقوق این افراد را و فوق العاده خاص را تا یک و نیم برابر اضافه کند. خدا را خوش نمی‌آید چرا که افراد وزارت کشور تحت مدیریت شما هستند و کارمندان وزارت جهاد برای امنیت غذایی تلاش می‌کنند، در تبعیض حقوقی قرار دارند، این موضوع را جبران کنید.

رشیدی با اشاره به حق مناطق جنگی بازنشستگان مطرح کرد: حق مناطق جنگی بازنشستگان مصوب آذر ماه سال ۱۳۹۹ است ولی سازمان برنامه و بودجه از پرداخت آن خودداری می‌کند. از آذر ۱۳۹۹ مدیون بازنشستگان هستید، حق مناطق جنگی را به این افراد پرداخت نکردید، آقای میرکاظمی؛ از شما تقاضا دارم به حق مناطق جنگی و بازنشستگان و مطالبات آنها توجه کنید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به موضوع اجرای رتبه‌بندی معلمان تأکید کرد: خطاب به دولت عرض می‌کنم، چه سازمان برنامه و بودجه و چه سازمان آموزش و پرورش؛ چرا زحمت مجلس را از بین بردید؟ چرا قانون به این خوبی را که مجلس زحمت کشید و همه نکات و ظرایف را لحاظ کرد را خراب کردید. با اجرای ضعیف، آن را به کام معلمان تلخ کردید. در اجرای این قانون تبعیض وجود دارد.

وی در ادامه افزود: بعضی از معلمان بی‌رتبه هستند، به چه دلیل این اتفاق افتاده است و برخی از رتبه اصلی خودشان پایین‌تر و برخی بالاتر هستند. خواهش می‌کنم در اسرع وقت به اصلاح این قانون اقدام کنید و حق رتبه‌بندی این افراد مطابق قانون پرداخت شود.

کد خبر: ۲۱۵٬۰۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha