۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
ضرورت بازبینی در قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی
نماینده مردم محلات در مجلس تاکید کرد

ضرورت بازبینی در قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی

سلیمی، نماینده مردم محلات در مجلس خواستار بازبینی در قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی شد.

به گزارش بازار، علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۰ فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: باید در قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی بازبینی شود، زیرا قیمت جهانی در این حوزه افزایش یافته و هزینه تولید نیز بالا رفته است؛ دولت در این راستا تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه در سال مهار تورم، بخش هایی از دولت به دنبال افزایش قیمت ها هستند که قابل توجیه نیست، اظهار کرد: به عنوان مثال در حوزه لبنیات، زمین های شهرک های صنعتی و خودرو شامل این مسئله می شود.

وی با اشاره به اعمال ضریب افزایش حقوق کارکنان افزود: ضریب افزایش حقوق و مزایای کارکنان مصوب دولت مغایر با مصوبه مجلس است، زیرا برای برخی ۱۳ درصد، برخی ۱۵ و گروهی ۲۰ درصد اعمال می شود در صورتی که مصوبه مجلس برای همه کارکنان ۲۰ درصد پیش بینی کرده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروز در بسیاری از مناطق کشور با کمبود پزشک مواجه بودیم، تصریح کرد: از مدیریت وزارت بهداشت می خواهیم این مسئله را پیگیری و مدیریت کند تا در تعطیلات مشابه اختلالی در این حوزه پیش نیاید و به مردم آسیب نرسد.

عضو هیات رئیسه مجلس در تذکری به وزیر میراث فرهنگی، خواستار عمل به وعده های خود در سفرهای منطقه ای شد و عدم تحقق وعده ها را عامل اعتماد زدایی دانست و خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی به داد راه های مواصلاتی محلات و دلیجان برسد.

کد خبر: ۲۱۵٬۰۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha