۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
رئیس جمهور دستور لغو شاخص پیشرفت برای استفاده از فاینانس بانکی در پروژه های عمرانی را صادر کند
نماینده مردم مشکین شهر در مجلس:

رئیس جمهور دستور لغو شاخص پیشرفت برای استفاده از فاینانس بانکی در پروژه های عمرانی را صادر کند

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس از رئیس جمهور خواست تا نسبت به لغو شاخص پیشرفت فیزیکی که سازمان برنامه و بودجه برای استفاده از فاینانس بانکی در اجرای پروژه های عمرانی در نظر گرفته است، اقدام نماید.

به گزارش بازار، محمود عباس زاده مشکینی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۶ فروردین) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود گفت: سازمان برنامه و بودجه برای استفاده از فاینانس بانکی در اجرای پروژه های عمرانی، شاخص پیشرفت فیزیکی را در نظر گرفته است. این در حالی است که اجرای برخی پروژه ها در سفرهای استانی رئیس جمهور به عنوان یک ضرورت حیاتی آن منطقه تصویب شده است و با وجود اینکه این پروژه ها آغاز شده، نیمه تمام مانده و منابع برای تکمیل آنها تامین نمی شود.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس یازدهم با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه ها چاره ای جز استفاده از فاینانس بانکی وجود ندارد، ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه مقرر کرده که فقط پروژه هایی که ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، از این موضوع استفاده کنند و این موجب شده است پروژه های حیاتی و مهم مناطق به دلیل نبود منابع مالی متوقف شوند، لذا از رئیس جمهور درخواست داریم دستور دهند این تصمیم فاقد منطق لغو شود.

کد خبر: ۲۱۴٬۳۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha