۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱
۱۰ مدل از پرفروش‌ترین دوچرخه ۲۶ به همراه لیست قیمت

۱۰ مدل از پرفروش‌ترین دوچرخه ۲۶ به همراه لیست قیمت

در این مطلب شما را با 10 مدل از دوچرخه های سایز 26 محبوب و پرفروش آشنا می کنیم و مشخصات آنها را بیان می کنیم. همچنین برای راهنمایی بیشتر لیست قیمت به روز این محصولات را ارائه می دهیم.

به گزارش بازار، از دیرباز تا کنون دوچرخه ۲۶ بسیار محبوب و مورد توجه دوچرخه دوستان بوده است. این سایز یک سایز پایه برای افراد بزرگسال است. اصولا دوچرخه ۲۶ برای استفاده شهری و کوهستان هر دو مناسب است. کارخانجات مختلف تحت عنوان برندهای گوناگون با مدل و طراحی بسیار متنوع اقدام به تولید این محصول نموده و به بازار عرضه می‌کنند. همین موضوع در هنگام خرید دوچرخه کار را کمی دشوار می نماید. به سبب این مورد ما سعی کردیم با تحقیق مفصل اطلاعات جامع و مختصری در مورد ۱۰ مدل پرفروش دوچرخه ۲۶ را به همراه لیست قیمت برای شما فرآهم کنیم تا با بررسی و مقایسه آن ها بتوانید به راحتی دست به انتخاب زده و دوچرخه مناسب خود را بیابید. پس در ادامه حتما با ما همراه باشید.

آشنایی با برندهای مطرح

قبل از هر چیز یک آشنایی مختصر با برندهای معتبری که قرار است محصولات آن ها را برای شما معرفی کنیم ارایه می کنیم. شناخت برندهیا مطرح و خط فکری که پشت تولیدات آن ها نهفته است کمی تحیلیل را شاده تر می سازد. قطعا از میان انبوه مارک های بازار ، برندهای مطرح محصولات بهتری از لحاظ کیفی و رقابت قیمتی تولید و عرضه می کنند.

  • جاینت: جاینت به عنوان بزرگترین تولید کننده دوچرخه و لوازم جانبی طیف گسترده‌ای از محصولات با سایز تایرهای متفاوت را مطابق با نیاز ورزشکار ارائه می‌دهد. طراحی‌های منحصر به‌فرد استفاده شده در ساخت فریم مدل‌های مختلف دوچرخه جاینت سایز ۲۶، شما را علاقه‌مند به پدال‌زدن می‌کند. قیمت تولیدات جاینت به نسبت سایر برندهای سازنده کمی بالاتر است اما در مقام مقایسه کیفیت دوچرخه‌ ۲۶ جاینت با سایر برندها باید اذعان داشت که بسیار بهتر و دلپذیرتر است.
  • ویوا: برند ویوا یک برند مشهور و معتبر چینی است اما کیفیت محصولات ویوا در مقایسه با سایر برندهای چینی بسیار بالاتر بوده و از محبوبیت بیشتری نیز برخوردار است. برند ویوا برای تولیدات خود از بهترین لوازم و قطعات موجود استفاده می‌کند. نکته بسیار مهم که شما را به خرید دوچرخه ویوا ۲۶ ترغیب می‌کند، قیمت ارزان و دارا بودن کیفیت بسیار بالا است. مدل‌های متنوعی از ویوا در سایز ۲۶ تولید و به بازار عرضه شده‌اند که هر کدام با توجه به قطعات بکار رفته در گستره قیمتی متفاوتی قرار دارند.
  • اورلرد: کارخانجات تولید دوچرخه اورلرد بیش از ۲۵ سال است که فعالیت خود را در صنعت تولید دوچرخه آغاز کرده و از آن روز به بعد OVERLORD دوچرخه‌های باکیفیت و خوش قیمتی را به بازار عرضه داشته است. این برند تایوانی از برندهای برتری به حساب می‌آید که در نتیجه تحقیقات و تجربه چند ساله خود و با برگزیدن قطعات پیشرفته، در کنار بکارگیری فلزات مرغوب، دوچرخه‌هایی مطابق با استانداردهای جهانی تولید می‌کند. ساخت یک فریم شکیل و مستحکم با سایزهای مختلف از آلومینیوم ۶۰۶۱ از تخصصات برند اورلرد است که به آن شهرت یافته و حالا دوچرخه‌های فوق سبک خود را به شرکت‌ها و بازارهای جهانی عرضه می‌کند.
  • المپیا: این برند در ایران طرفداران پرشماری دارد و بعنوان یک گزینه محبوب هنگام خرید دوچرخه کوهستان، دومنظوره و بچگانه بحساب می‌آید. این برند از یک طرف به دلیل تناسب قیمت مناسب محصولاتش با کیفیت مطلوبشان مورد ستایش طرفداران ایرانی است و از طرفی دیگر از قدیمی‌ترین برندهای وارد شده به ایران است و علاقه وافر مردم این سرزمین از این نکته نیز نشأت می گیرد. تولیدات برند المپیا سالهاست که جای خود را در بازار این محکم کرده و حالا پای ثابت این بازار است.
  • فلش: فلش یکی دیگر از برندهای چینی تولیدکننده در سایزهای مختلف است. قیمت دوچرخه فلش به نسب برندهایی مانند ویوا و جاینت در سطح پایین‌تری است اما این برند با ارائه دوچرخه ارزان قیمت اما با کیفیت معقول، مشتریان مخصوص خود را دارد. از ویژگی‌های محصولات فلش می‌توان به استفاده از سیستم دنده شیمانو در تمامی مدل‌ها اشاره کرد. اگر به دنبال محصولات اقتصادی هستید و قیمت پایین و کیفیت به نسبت بالا مدنظر شماست ، خرید دوچرخه ۲۶ فلش ، خرید مناسبی برای شما است.

لیست قیمت دوچرخه 26

لیست قیمت پرفروش‌ترین دوچرخه های ۲۶

از میان تعداد زیاد مدل‌های موجود در بازار ما در ادامه لیست قیمت دوچرخه مربوط به پرفروش‌ترین محصولات را ارائه می‌کنیم. این لیست قیمت مربوط به فروردین ماه ۱۴۰۲ بوده و از سایت آریا چرخ به عنوان بزرگترین فروشگاه دوچرخه در ایران استخراج شده است. قیمت های این سایت در قیاس با رقبا ارزانتر بوده و با استقبال مصرف کنندگان روبرو شده است.

قیمت-تومان

مدل

۱۳,۴۴۰,۰۰۰

دوچرخه ویوا سایز ۲۶ مدل بلیز

۱۱,۶۹۰,۰۰۰

دوچرخه ۲۶ اورلرد مدل Mercury SE ۱.۰-D

۱۱,۲۰۰,۰۰۰

دوچرخه المپیا سایز ۲۶ مدل پژو ۳۰۷

۶,۹۵۰,۰۰۰

دوچرخه ۲۶ کوهستان مارلین مدل پلاس ۵۰۰

۷,۲۲۰,۰۰۰

دوچرخه ۲۶ اوربیتز مدل وکتور

۸,۰۲۰,۰۰۰

دوچرخه المپیا سایز ۲۶ مدل بوکسر ترمز دیسکی

۹,۶۵۰,۰۰۰

دوچرخه کوهستان فلش سایز ۲۶ مدل ULTRA ۶

۱۲,۳۵۰,۰۰۰

دوچرخه کوهستان ویوا سایز ۲۶ مدل سیدنی

۱۱,۶۷۰,۰۰۰

دوچرخه ۲۶ اورلرد مدل Panamera SE ۱.۰-D

معرفی ۱۰ مدل از پرفروش‌ترین دوچرخه های ۲۶ بازار

دقت کنید که مدل هایی که در ادامه معرفی می شوند به سبب انتخاب خریداران بوده و سعی شده تا محصولاتی که از لحاظ کیفی و قیمتی ممتاز باشند را معرفی کنیم. اطلاعات دقیق این محصولات همراه با جزئیات فنی تا حد امکان بیان گشته است.

دوچرخه ویوا 26 بلیز

دوچرخه ویوا سایز ۲۶ مدل بلیز

دوچرخه ویوا Blaze ۲۶ یک محصول در سبک کوهستان دومنظوره است که باظاهری جذاب و به لطف فریم یکپارچه آلومینیومی خود بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به سبب استفاده از سیستم دنده ۲۴ سرعته از برند معتبر شیمانو، دوشاخ جلو کمک‌فنرداز قفل‌شو و بسیاری دیگر از قطعات با کیفیت تبدیل به یک گزینه مناسب جهت خرید دوچرخه کوهستان از برند ویوا شده است. از جمله ویژگی‌های مهم این مدل باید به این موارد اشاره کرد: فریم آلومینیوم یکپارچه بدون جای جوش، دوشاخ جلو کمک فنر دار قفل شو، طوقه دو لایه آلومینیوم، سیستم دنده ۲۴ سرعته شیمانو کلاچدار ، سیستم ترمز لقمه‌ای، تایر کندا. 

دوچرخه ویوا  ۲۶ مدل  VIVA BLAZE  با طراحی فوق‌العاده فریم و رنگ‌بندی جذاب خود در نگاه اول توجه شما را به‌خود جلب می‌کند و در ادامه با دقت در قطعات استفاده شده در سیستم‌های مختلف این دوچرخه ۲۶ متوجه می‌شوید که جذابیت، زیبایی و کیفیت بالا در کنار تناسب قیمت مواردی هستند که در این محصول وجود دارد و آن‌را تبدیل به گزینه مناسب جهت خرید دوچرخه با بهترین قیمت نموده است.

دوچرخه 26 اورلرد مرکوری

دوچرخه ۲۶ اورلرد مدل Mercury SE ۱.۰-D

در حال حاضر یکی از مدل‌های معروف این برند دوچرخه ۲۶ مدل مرکوری است که با مشخصات فنی متفاوتی تولید و عرضه می‌شود. هر کدام از مدل‌های متفاوت از لحاظ قطعات کمی تغییر یافته اما تنه آن‌ها یکسان هستند. تنه زیبا و خوش ساخت این محصول از آلومینیوم ۶۰۶۱ ساخته شده تا علاوه بر سبکی، ترکیب بهینه وزن استحکام بالا نیز به آن بخشیده شود. در رابطه با تنه این دوچرخه ۲۶ باید به این نکته اشاره کرد که کابل کشی از داخل تنه است تا به زیبایی ظاهر آن کمک شایانی کند. بخش دیگری از هر دوچرخه مربوط به قطعات مختلف به کار گرفته شده در ساخت است. ناگفه نماند که قطعات به کار رفته در این محصول از برندهای مطرح مانند شیمانو و کندا استفاده شده تا کیفیت آن‌را ارتقا ببخشد.

در یک نگاه کلی مشخصات فنی مهم این محصول عبارتست از : فریم آلومینیوم کابل از داخل، دوشاخ کمک‌فنر دار با قابلیت قفل‌شو و تنظیمی، سیستم دنده شیمانو ۲۱ سرعته، طبق‌قامه آلومینیوم ProWheel، ترمز دیسک مکانیک، توپ تنه بلبرینگی، تایر Kenda ۲۶*۲.۳۵

دوچرخه 26 المپیا 307

دوچرخه المپیا سایز ۲۶ مدل پژو ۳۰۷

 دوچرخه ۲۶ کوهستان Peugeot ۳۰۷ ۱۷ از تولیدات برند محبوب المپیا است که قابلیت های فراوانی دارد. مهندسین المپیا از تجربه و دانش اندوخته خود طی سالها حضور در این صنعت اقدام به تولید محصولات با کیفیت می نمایند. آلومینیوم از فلزات سبکی است در ساخت فریم دوچرخه المپیا ۲۶ کوهستان Peugeot ۳۰۷ استفاده شده، فلزی که همچنین استقامت بسیار بالایی دارد تا یک محصول با کیفیت به مصرف کنندگان تقدیم شود. با برداشتن مانع مالی توسط المپیا حالا خریداران از هر قشری می توانند رویای خرید دوچرخه کوهستان را به واقعیت تبدیل کنند. بدنه  Peugeot ۳۰۷ ۱۷ تک کمک فنره و اصطلاحا hardtail بحساب می آید. این سبک کوهستان سبک تر از دوچرخه های full suspension است و باعث می شود دوشاخ در پیچ ها سریح تر و موثر تر عمل  کند. این به این معنی است که سرعت واکنش نسبت به موانع بالا رفته و هدایت آسان تر می شود.

در یک نگاه کلی مشخصات فنی مهم این محصول عبارتست از : فریم آلومینیوم، دوشاخ جلو کمک فنر دار با قابلیت قفل شو، طوقه دو لایه آلومینیوم ۵ سانتی، سیستم دنده ۲۱ سرعته شیمانو کلاچدار، سیستم ترمز V_brake، تایر Compass، توپ تنه بلبرینگی

دوچرخه 26 مارلین پلاس 500

دوچرخه ۲۶ کوهستان مارلین مدل پلاس ۵۰۰

دوچرخه ۲۶ کوهستان MARLIN دوچرخه‌ایست که تمام مشخصات یک محصول کوهستان حرفه‌ای را در خود جای داده اما با قیمت شگفت‌انگیزی عرضه می‌شود که خود ویژگی منحصربفردی است. تنه این دوچرخه ارزان قیمت از آهنِ مستحکم ساخته شده و سیم‌کشی نیز از داخل آن صورت گرفته است. همچنین دوشاخ این وسیله که کمک‌فنردار و قفل شونده در پیچ و تاب‌های کوهستان، سربالایی و پایینی‌های آن به کمک دوچرخه‌سوار می‌آید. اگر در خرید دوچرخه ارزان قیمت کوهستان به دو دلیل بودجۀ محدود و ترس از میزان کیفیت دچار شک و سردرگمی هستید، دوچرخه کوهستان marlin ۲۶ بهترین گزینه است. از اهمیت سیستم دنده در یک محصول سبک کوهستان زیاد بحث شده و نیاز به توضیح اضافه نیست پس مستقیم به اصل مطلب می‌پردازیم. سیستم دنده این دوچرخه کلاچدار است که در امر تعویض دنده سریع و همیشه پاسخگو عمل می‌کند.

ویژگی‌های مهم این محصول پرفروش عبارت است از: فریم آلیاژی سیم از داخل، دوشاخ جلو کمک فنر دار قفل شو، طوقه دو لایه آلومینیوم، سیستم دنده ۲۱ سرعته کلاچدار، سیستم ترمز دیسک مکانیک، رکاب آلومینیوم.

دوچرخه ۲۶ اوربیتز مدل وکتور

فریم دوچرخه ۲۶ orbitz وکتور، از جنس آلیاژی مستحکم و بادوام در برابر ضربات وخوردگی به همراه قطعات بسیار باکیفیت ساخته شده است که در عین حال از قیمتی مناسب برخوردار می‌باشد. این محصول با ارگونومی خاص نه تنها برای آقایان بلکه برای خانم ها نیز مناسب است و در مسیرهای کوهستان و همچنین شهری سواری نرم و روانی را به همراه دارد. جالب است که بدانید اکثر مردم، دوچرخه را فقط یک وسیله با دو چرخ و یک صندلی و یک فرمان می‌دانند و از کاربرد و ویژگی های منحصربفرد آن بی اطلاع هستند. دوچرخه ۲۶ اوربیتز در کنار یک فریم استاندارد و زیبا با به همراه داشتن قطعاتی چون سیستم دنده کلاچدار ۲۴ سرعته، قدرت و سرعت حیرت انگیزی برای شما به ارمغان می‌آورد. دوچرخه دو منظوره اوربیتز مدل وکتور با وجود طبق قامه سه تایی، شانژمان طرح آلتوس، خودروی هشت سرعته و دسته دنده کلاچدار ، سواری بسیار لذت بخش توأم با قدرتی مضاعف برای دوچرخه‌سوار به همراه دارد.

مهمترین مشخصات این محصول عبارتست از: فریم آلیاژی مستحکم، دوشاخ جلو کمک فنر دار با قابلیت قفل شو، طوقه دو لایه آلومینیوم ۳ سانتی، سیستم دنده ۲۴ سرعته کلاچدار، سیستم ترمز دیسک مکانیک، تایر Compass ۲.۳۵، توپ تنه بلبرینگی

دوچرخه 26 المپیا بوکسر

دوچرخه المپیا سایز ۲۶ مدل بوکسر ترمز دیسکی

چنانچه به دنبال یافتن یک دوچرخه ۲۶ خوب و خوش کیفیت هستید و از یک برند نام آشنا، دوچرخه ۲۶ المپیا مدل Boxer محصولی بسیار خوب و خوش قیمت است که برای استفاده در مسیرهای مسطح شهری و یا مسیرهای سخت و خشن کوهستانی می‌تواند کیفیت خوبی را به شما ارائه دهد. محصولات برند المپیا به سبب تناسب قیمتی و کیفیتی همواره از جمله محصولات پرتقاضا و مطرح در بازار هستند. محصولات المپیا هر ساله به‌روز رسانی شده و شاهد حضور مدل‌های جدید با قطعات متفاوت و البته قیمت رقابتی هستیم. هر دوچرخه در هنگام تولید فلسفه خواص خود را دارد و شما باید برای خرید دقت کافی را داشته باشید تا دوچرخه مطابق با نیاز خود را بخرید. مدل های دومنظوره در مسیرهای کوهستانی و شهری بالاترین راندمان را به شما ارائه می‌دهند.

مشخصات کلیدی این محصول شامل موارد زیر هستند: تنه آهنی مستحکم و زیبا، طوقه آلومینیومی دوجداره، ترمز دیسکی، سیستم دنده ۲۱ سرعته شیمانو، دوشاخ جلو کمک‌فنر دار

دوچرخه کوهستان فلش سایز ۲۶ مدل ULTRA ۶

دوچرخه ۲۶ دو منظوره مناسب برای مسیرهای شهری و کوهستانی، اولترا ۶ محصول کمپانی مشهور و محبوب FLASH که بخاطر ساخت دوچرخه های با کیفیت و در عین حال اقتصادی مشهور است و در ایران هم طرفداران زیادی دارد. این محصول با تنه آلومینیومی ۶۰۶۱ و هم‌چنین سیستم دنده ۲۱ سرعته شیمانو و دوشاخ کمک‌فنر دار خواهد توانست انتظارات شما از دوچرخه‌سواری با این دوچرخه ۲۶ برآورده سازد. از جمله آن‌چه که دوچرخه کوهستان بسیار زیاد مهم است استحکام و طراحی اصولی می‌باشد که خوب فقط باید از برندهای معتبر انتظار داشت تا بتوانند محصولاتی با در نظر داشتن این مورد تولید کنند و برند فلش هم از جمله برندهای مطرحی است که سالیان متمادی در زمینه طراحی و تولید انواع مختلف دوچرخه و بخصوص سبک کوهستان فعالیت داشته و دارد. اصولا در هنگام خرید مواردی که مود نظر قرار نمی‌گیرد شامل برند، جنس فریم، قطعات و ... از اهمیت بالایی نزد هر دوچرخه‌سواری برخوردار است و این محصول از یک برند خوش‌آوازه ساخته شده از آلومینیوم بسیار سبک و مستحکم در کنار قطعات از برند معتبر شیمانو است و همین عوامل پارامترهای اصلی که مد نظر است را برآورده می‌سازد.

مهمترین مشخصات این محصول برای مصرف کننندگان: فریم آلومینویم، دوشاخ جلو کمک فنر دار با قابلیت قفل شو، طوقه دو لایه آلومینیوم، سیستم دنده ۲۱ سرعته شیمانو کلاچدار، سیستم ترمز V_brake، رکاب آلومینیوم، توپ تنه بولبورینگی

دوچرخه کوهستان ویوا سایز ۲۶ مدل سیدنی

دوچرخه ویوا سیدنی از محبوب‌ترین دوچرخه‌های ویوا سایز ۲۶ سبک کوهستان است. فریم ساخته شده از آلومینیوم در کنار استفاده از سیستم دنده شیمانو بر روی این دوچرخه کیفیت سواری این مدل را به شدت افزایش داده . اگر به دنبال خرید دوچرخه ویوا باکیفیت بالا هستید، این مدل گزینه ایده‌آل بهترین خرید برای شما خواهد بود. در ساخت فریم این  از آلومینیوم بسیار سبک و مقاوم استفاده شده. استفاده از این آلومینیوم در کنار طراحی بسیار دقیق فریم کیفیت سواری این دوچرخه ویوا را به صورت چشم‌گیری افزایش داده است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به دوشاخ کمک‌فنردار اشاره کرد. دوشاخ استفاده شده برروی این محصول از برند معتبر Zoom است که از جنس آلومنیومی بوده و کیفیت و راندمان بسیار بالایی دارد تا شما بتوانید راحتی کافی را دوچرخه‌سواری تجربه نمایید.

مشخصات کلیدی این محصول: فریم آلومینیومی بسیار مقاوم، دوشاخ کمک دار Zoom، سیستم سرعت ۳x۷ شیمانو کلاچ‌دار، طوقه آلومینیوم دوجداره، ترمز های ویبریک Tektro

دوچرخه 26 اورلرد پانامرا

دوچرخه ۲۶ اورلرد مدل Panamera SE ۱.۰-D

 اورلرد از جمله برندهای مطرحی است که سالیان متمادی محصولات خوش قیمت به بازار عرضه نموده. از جمله لاین‌های تولیدی این برند مربوط به دوچرخه ۲۶ می‌باشد که تنوع بالایی دارد. در حال حاضر یکی از مدل‌های معروف این برند دوچرخه ۲۶ مدل مرکوری است که با مشخصات فنی متفاوتی تولید و عرضه می‌شود. هر کدام از مدل‌های متفاوت از لحاظ قطعات کمی تغییر یافته اما تنه آن‌ها یکسان هستند. تقریبا در تمام محصولات بزرگسال اولرد از آلیاژ آلومینیوم ۶۰۶۱ استفاده شده تا از ترکیب بهینه بهره بده شود. در رابطه با تنه این دوچرخه ۲۶ باید به این نکته اشاره کرد که کابل کشی از داخل تنه است تا به زیبایی ظاهر آن کمک شایانی کند. بخش دیگری از هر دوچرخه مربوط به قطعات مختلف به کار گرفته شده در ساخت است. ناگفه نماند که قطعات به کار رفته در این محصول از برندهای مطرح مانند شیمانو و کندا استفاده شده تا کیفیت آن‌را ارتقا ببخشد.

مشخصات فنی مهم: فریم: آلومینیوم کابل از داخل، دوشاخ: کمک‌فنر دار با قابلیت قفل‌شو و تنظیمی، سیستم دنده شیمانو ۲۱ سرعته، طبق‌قامه آلومینیوم ProWheel، ترمز دیسک مکانیک، توپ تنه بلبرینگی، تایر Kenda ۲.۳۵*۲۶

کد خبر: ۲۱۳٬۴۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 11
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد مهدی IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      6 2
      من دوچرخه ویوا را ترجیح میدهم. فرقی نداره که مدام مدل باشه تمام محصولاتش کیفیت قیمت مناسبی دارند و خیلی هم خوب تو بازار خرید و فروش میشه
    • محسن IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      6 0
      قبلا وقتی قیمت ها مناسبتر لود می‌شد جاینت هم خرید اما متاسفانه الان قیمت دوچرخه های جاینت به شدت بالا رفته و خریدش سخت شده.
    • گرشا محسنی IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      8 1
      الان متاسفانه با افزایش قیمتها دیگه نمیشه برندهای خیلی معتبر جهانی را خرید. اما تو دوچرخه های بازار ویوا و اورلرد واقعا محصولات خوبی دارند. به شخصه از سواری دوچرخه اورلرد واقعا راضی هستم هم خیلی نرم و روان هست و هم زیبایی ظاهری قابل قبولی دارد.
    • محسن IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      3 6
      برند ویوا یک سر و گردن از بقیه برندها بالاتره و ارزش این تفاوت قیمت رو داره ، قطعاا بهتره که این از این برند خرید کنید
    • محمدعلی IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      2 1
      ممنون از توضیحات کاملتون
    • مهدی مشهدی نیا IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      3 2
      با این وضع که در خیابان ها بدون مراعات حال دیگران رانندگی می کنند و هیچ مسیری هم برای دوچرخه سواری ایمن نیست کمی خطرناک به نظر می رسه دوچرخه سواری. اما به هر حال نمیشه که از لذت و محسنات این ورزش دلپذیر هم چشم پوشی کرد.
    • Majid IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      4 0
      عالی بود
    • محمدحسین IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      3 4
      من دوچرخه المپیا پژو دارم و خیلی راضیم .
    • Sana-ramezani IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      2 4
      ویوا سیدنی واقعا معرکست هم قطعات عالی ای داره هم ظاهرش خوبه
    • Mahdi karimi IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      6 1
      من برای پسرم که خیلی شیطونه و عاشق دوچرخه سواریه اورلرد پانامرا ۲۶ رو به پیشنهاد خودش خریدم و واقعا تا الان که دوساله میگذره یک بارهم به مشکل نخورده
    • امیر IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      3 1
      متاسفانه تو بازار جا افتاده که ویوا بهترینه خرید و فروش راحتش هم به همین علت اشتباهه خودم اول میخواستم ویوا بگیرم ولی به توصیه تعمیرکار جاینت گرفتم فوق العاده دوچرخه روان و شیک و خوبی هست بعد از سه سال هیچ افت کیفیتی نداشته و مثل روز اولش داره کار میکنه منم به شما توصیه میکنم اگر دوچرخه میخواید حتما برید جاینت بگیرید پشیمون نمیشید مثل من