۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
پیشنهاد واگذاری سهام توئیتر به کارکنان این شرکت| ایلان ماسک بیش از ۵۰ درصد متضرر شد!
منابع خبری نزدیک به توئیتر خبر دادند؛

پیشنهاد واگذاری سهام توئیتر به کارکنان این شرکت| ایلان ماسک بیش از ۵۰ درصد متضرر شد!

منابع موثق نزدیک به «ایلان ماسک» از ارائه پیشنهاد وی مبنی بر فروش سهام توئیتر به کارکنان این شرکت خبر دادند.

به گزارش بازار، منابع موثق نزدیک به «ایلان ماسک» از ارائه پیشنهاد وی مبنی بر فروش سهام توئیتر به کارکنان این شرکت خبر دادند.

بر اساس گزارش های منتشر شده در این خصوص، ایلان ماسک با ارسال ایمیل به کارکنان توئیتر، ارزش سهام توئیتر را ۲۰ میلیون دلار اعلام کرده که در نظر دارد آن را به کارکنان این شرکت واگذار نماید.

این ارزشگذاری در حالی صورت می گیرد که ماسک برای خرید توئیتر بیش از ۴۴ میلیون دلار پرداخت کرده است. مشخص نیست هدف ایلان ماسک از واگذاری سهام توئیتر به کارکنان این شرکت چه بوده و هنوز خبری در این خصوص منتشر نشده است.

با اینحال، به نظر می رسد دستکم بخشی از سیاست های ماسک در خصوص مشروط کردن حق استفاده از برخی قابلیت های توئیتر به پرداخت حق اشتراک و همچنین تلاش گسترده وی برای جذب تیزرهای تبلیغاتی شرکت های بزرگی چون تسلا که خود نیز همچنان عضو هیات مدیره آن محسوب می شود، با شکست مواجه شده است.

ماسک همچنین پس از خرید توئیتر تلاش گسترده ای برای بازگرداندن افرادی چون دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین ایالات متحده به تویئتر داشت که تقریبا اکثر این تلاش ها با شکست و بی رغبتی افرادی چون ترامپ مواجه شد.

خبرگزاری رویترز مدعی شده که در خصوص موضوع واگذاری سهام توئیتر با مدیران ارشد این شرکت تماس گرفته و با اینحال، هنوز موفق به دریافت پاسخ از سوی آنها نشده است.

کد خبر: ۲۱۳٬۱۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha