۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴
رشد تولید بدون کاهش بروکراسی‌ها محقق نمی‌شود
رئیس اتاق بازرگانی آبادان در گفت‌وگو با بازار:

رشد تولید بدون کاهش بروکراسی‌ها محقق نمی‌شود

آبادان- کردزنگنه، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان گفت: رشد تولید بدون کاهش بروکراسی‌ها محقق نمی‌شود و بخش خصوصی آمادگی دارد تا موضوعات را به صورت تخصصی به دولت منعکس کند.

اسدالله کردزنگنه در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن تبریک فرا رسیدن سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: نامگذاری امسال به عنوان «مهار تورم و رشد تولید» بار دیگر اهمیت توجه به بخش خصوصی را نشان داد.

وی افزود: یکی از کمیسیون های فعال اتاق بازرگانی آبادان، کمیسیون صنایع است که تاکنون به در خصوص رفع مشکلات تولید پیگیری های فراوانی انجام داده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان گفت: از دولت انتظار داریم صدای صنعتگران را بشنود و بسته های حمایتی مناسب در نظر بگیرد.

کردزنگنه تاکید کرد: رشد تولید بدون کاهش بروکراسی ها محقق نمی شود و بخش خصوصی آمادگی دارد تا موضوعات را به صورت تخصصی به دولت منعکس کند.

وی ادامه داد: بخش خصوصی با تمام توان به دنبال توسعه اقتصاد کشور است و ضرورت دارد دولت با ایجاد شرایط مطلوب بستر اصولی را برای مشارکت بخش خصوصی فراهم کنم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان عنوان کرد: برای تحقق شعار سال نیاز است ابتدا مشکلات واحدهایی که به دلیل مشکلات بانکی، مواد خام، زیرساخت و ... متوقف شده یا فعالیت آن در حالت نیمه تعطیل است با قید فوریت رسیدگی و سپس برای فعالیت واحدهای جدید برنامه ریزی مناسب صورت گیرد.

کد خبر: ۲۱۲٬۷۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha