۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
شخصیت شناسی از روی ساعت مچی

شخصیت شناسی از روی ساعت مچی

انتخاب های ما نشان از سلایق ما دارند. و سلایق ما به این باز می گردند که ما چه شخصیتی داریم. در این مطلب می خواهیم در مورد یک شخصیت شناسی جالب صحبت کنیم.

بازار: انتخاب های ما نشان از سلایق ما دارند. و سلایق ما به این باز می گردند که ما چه شخصیتی داریم. در این مطلب می خواهیم در مورد یک شخصیت شناسی جالب صحبت کنیم. این که چطور می شود از روی ساعت مچی و انتخاب ساعتهای مچی به این پی برد که افراد چه شخصیتی دارند. ساعتهای مچی در شکل ها و شمایل مختلف هستند. اما این که هر کس ترجیح می دهد از کدام مدل استفاده کند می تواند از شخصیت افراد رازهایی را برملا سازد. در ادامه برخی از مدلهای متداول ساعتهای مچی را عنوان می کنیم و خواهیم گفت که چه افرادی این مدل ساعتها را انتخاب می کنند.

ساعت بند چرمی

این ساعتها بسیار راحت هستند. استفاده از بندهای چرمی برای ساعتهای مچی باعث می شود که راحت تر باشیم و ساعت را در دستمان کمتر حس کنیم. کسانی این ساعتها را انتخاب می کنند که زندگی را کمتر سخت می گیرند. این افراد شاید گاهی سخت گیر باشند و از ناملایمات روزگار ناراحت شوند. اما به سرعت می توانند ذهن خود را کنترل کنند و به زندگی عادی بازگردند. آنها روی هدف اصلی خود متمرکز هستند و درگیر حواشی نمی شوند. افرادی که همیشه از چنین ساعتهایی استفاده می کنند می توانند یک دوست خوب و مطمئن باشند. دوستی که عمر دوستی اش می تواند تا سال ها ادامه داشته باشد. این افراد رو راست هستند و دوست دارند به دیگران کمک کنند. اگر متوجه شوند که شما نیاز به کمک دارید از هیچ چیز کم نمی گذارند. اما کافی است از شما بی محبتی ببیند. ممکن است به یکباره شما را کاملا کنار بگذارند.

ساعت مچی مربع

این ساعتها خاص هستند. بیشتر ساعتهای مچی صفحه دایره شکل دارند. اما برخی از مدلها نیز دارای صفحه نمایشی به شکل مربع یا مستطیل هستند. این ساعتها نیز طرفداران به خصوصی دارند. برخی از افراد خیلی حساس هستند که همیشه ساعتهایی را پیدا کنند که صفحه نمایش مربع یا مستطیل دارند. باید بگوییم شخصیت این افراد بسیار خاص است. تعداد بسیار کمی هستند که تنها این مدل ساعتها را می پسندد. افرادی که دوست دارند همه چیز روی اصول پیش برود. دوست دارند تمام برنامه ها طبق ساعت جلو برود. اما با توجه به این که زندگی هرگز قابل پیش بینی نیست همیشه از خود و دیگران نارضایتی هایی دارند. این افراد بسیار درون گرا هستند. اما گاها در جمع نیز شلوغ هستند. می توان به این صورت گفت که این افراد دو شخصیت کاملا متفاوت دارند. شخصیت هایی که در زمان های مختلف هستند. افرادی که ساعتهای مربعی و چهار گوش را می پسندند انسان های خوب و منطقی هستند. اما در بیان احساسات بسیار ضعیف هستند. این افراد درصد بسیار ناچیزی از احساسی که به شما دارند را نشان می دهند. شاید از شما بسیار سپاسگذار باشند و یا دلتنگ شما باشند. اما برایشان بسیار سخت است که با شما رو در رو شوند و بگویند چقدر دوستتان دارند. یا تلفن را بردارند و بگویند تنها به این دلیل با شما تماس گرفتند که دلتنگ بودند. اما وقتی با آن ها تماس می گیرید بسیار خوشحال می شوند و ارتباط خوبی با شما برقرار می کنند.

شخصیت شناسی از روی ساعت مچی

ساعت مچی سفید

ساعتهای تماما سفید زیبایی خاصی دارند. این ساعتها جذابیت به خصوصی دارند. به راحتی با هر لباسی هماهنگ می شوند و همیشه می شود از آن ها استفاده کرد. افرادی که این ساعتها را استفاده می کنند اهل تجملات نیستند. شاید برخی زمان ها دلشان بخواهد فلان چیز را بخرند. اما به محض این که فکر کنند و بدانند شرایط برای خرید فلان کالا مساعد نیست زیاد هم نارحت نمی شوند. آن ها با شرایط کنار می آیند. دوست دارند ساده باشند. افرادی بسیار احساسی هستند و خیلی زود از بیان ناراحتی شما چشمانشان پر از اشک می شود. این افراد دایره خاصی از افراد را برای ارتباط انتخاب می کنند. شاید با تمامی اقوام در ارتباط نباشند. شاید تعداد دوستانشان انگشت شمار باشد. اما ارتباط خوبی با آن ها دارند. و تلاش می کنند تا همین افراد را همیشه برای خودشان نگاه دارند. به دلیل این که بسیار احساساتی هستند گاهی حرفی می زنند که شما را ناراحت می کند. اما خیلی زود متوجه اشتباه شما می شوند و با رفتار خاصی از دلتان در می آورند.

ساعتهای لاکچری و پر زرق و برق

این ساعتها زیاد هستند. ساعتهایی که با نگین های گران قیمت تزئین شده اند. و یا شکل و رنگشان و یا برش های شیشه صفحه نمایش باعث می شود تا بر روی دست به مانند جواهری بدرخشند. این ساعتها مخاطبان خاص خود را دارند. افرادی که این ساعتها را دوست دارند افرادی هستند که به جزئیات اهمیت می دهند. این افراد دوست دارند برای خرید هر کالایی بازار را زیر و رو کنند. و یا برای چیدمان منزل و برای گذاشتن تک تک وسایل در هر کجای منزل مدت ها فکر می کنند. این افراد بسیار خوش سلیقه هستند و همیشه دوست دارند جلوی دید باشند. دوست دارند مورد توجه دیگران باشند و عاشق دیده شدن هستند. به نظر دیگران بسیار اهمیت می دهند و به همین خاطر همیشه از دیگران و انتقادهایشان گلایه دارند. مخاطبان این ساعتها میزبانان بسیار خوبی برای میهمانی ها هستند. یک میزبان عالی که برای میهمانانش سنگ تمام می گذارد. شاید خسته شود اما دوست دارد تا به دیگران در کنار او خوش بگذرد. دوست دارد تا طبق نظر جمع عمل کند و یک دوست خیلی خوب است که مسافرت رفتن با او بسیار خوش می گذرد.

شخصیت شناسی از روی ساعت مچی

ساعتهای طلایی رنگ

این افراد عاشق زندگی لاکچری هستند. دوست دارند تا وسایل گران قیمت و خاصی داشته باشند. مخاطبان و طرفداران ساعتهای طلایی رنگ همیشه در رویای خود به یک خانه بزرگ و ماشین گران قیمت فکر می کنند. اهداف بزرگی دارند و البته سعی می کنند تا برای این اهداف تلاش کنند. اما گاهی نا امید می شوند. اما ممکن است به یکباره نا امید شوند و از ادامه تلاش انصراف دهند. گاهی اهل تنبلی هستند و دوست دارند روزهایی را بدون این که کار خاصی انجام دهند بگذرانند. از خوابیدن زیاد و استراحت کردن لذت می برند. کمتر پیش می آید تا به یک کوهنوردی بروند که ناچارند برای رفتن به آن صبح زود از خواب بیدار شوند. این افراد زیاد از این شاخه به آن شاخه می پرند. به همین دلیل کمتر در مسیری که می خواهند پیشرفت می کنند. افرادی دست و دلباز هستند. و اگر بتوانند به دیگران کمک های مالی می کنند. دیگران آن ها را می شناسند و تماس های تلفنی زیادی دارند.

کد خبر: ۲۰۹٬۳۲۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha