۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
نشست سرمایه گذاری فناوری در پارک فناوری پردیس برگزار می شود
با حضور سرمایه‌گذاران ارشد بیش از ۱۱ کشور جهان؛

نشست سرمایه گذاری فناوری در پارک فناوری پردیس برگزار می شود

پردیس - دبیر دومین نشست سرمایه‌گذاری فناوری از برگزاری نشست سرمایه گذاری فناوری با حضور سرمایه‌گذاران ارشد بیش از ۱۱ کشور جهان ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه سال جاری در پارک فناوری پردیس خبرداد.

به گزارش خبرنگار بازار، میلاد صدرخانلو صبح شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری نشست سرمایه گذاری فناوری (TIM) با حضور سرمایه‌گذاران ارشد بیش از ۱۱ کشور جهان خبر داد و اظهار داشت: این نشست با موضوع «ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری» تاریخ ۱۵ و ۱۶ بهمن به میزبانی پارک فناوری پردیس و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری شکوفایی، به پرداخت ملت و صندوق‌های جسورانه کشور برگزار می‌شود.

صدرخانلو گفت: هدف از آغاز این همکاری برگزاری هر چه باشکوه‌تر نشست سرمایه‌گذاری فناوری و افزایش تعاملات طرفین این تفاهم، است.

وی افزود: در نشست گذشته تفاهمات اولیه میان طرفین صورت گرفت و در آستانه یک ماه تا آغاز نشست آتی، حضور مقامات ارشد انجمن جهانی فرشتگان سرمایه‌گذاری در این نشست، قطعی شده است.

دبیر نشست سرمایه‌گذاری فناوری با اشاره به برگزاری این نشست در دو شهر تهران و استانبول، بیان داشت: بر اساس توافقات صورت گرفته همکاری مشترکی در جهت برگزاری هر دو نشست تهران و استانبول، صورت خواهد گرفت .

گفتنی است که نمایندگان نشست سرمایه‌گذاری فناوری، در کنفرانس بین المللی که در اواخر بهمن ماه سال جاری در استانبول ترکیه برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

کد خبر: ۲٬۰۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha