۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
تزریق ۵۳ میلیارد تومان اعتبار به راه‌های روستایی و شهرک‌های گلخانه‌ای اردبیل
استاندار اردبیل مطرح کرد؛

تزریق ۵۳ میلیارد تومان اعتبار به راه‌های روستایی و شهرک‌های گلخانه‌ای اردبیل

اردبیل- عاملی، استاندار اردبیل گفت: تزریق ۳۲ میلیارد تومان اعتبار به راه‌های روستایی و ۲۱ میلیارد تومان به تکمیل زیرساخت شهرک‌های گلخانه‌ای در استان محقق شده است.

سیدحامد عاملی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تزریق ۳۲ میلیارد تومان اعتبار به راه‌های روستایی و ۲۱ میلیارد تومان به تکمیل زیرساخت شهرک‌های گلخانه‌ای در استان محقق شده و در این زمینه به دنبال استفاده از ظرفیت زیرساخت‌های استان برای پیشرفت و آبادانی استان هستیم.

وی با اشاره به این که ارتقای راه‌های روستایی در ۱۶ ماه اخیر با ۱۴۰ کیلومتر راه روستایی استان رقم خورده و ۹۷ کیلومتر بهسازی راه انجام شده که نسبت به مدت مشابه افزایش ۳۸۱ درصدی و ۲۴۷ درصدی را نشان می‌دهد و اخیرا ۳۲ میلیارد تومان اعتبار جدید نیز به حوزه راه‌های روستایی استان تزریق شده است.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه‌های راهداری اردبیل با بهره‌برداری از ۱۱۲ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با یک هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان آغاز شده و در این زمینه به دنبال تامین زیرساخت‌های شهرک‌های گلخانه‌ای در استان هستیم و امیدواریم بتوانیم شاهد توسعه کشت گلخانه‌ای در استان باشیم.

عاملی تصریح کرد: کشت گلخانه‌ای به عنوان یکی از ملزومات مهم استان اردبیل برای توسعه و پیشرفت اقتصادی محسوب می‌شود و در این زمینه برنامه و اقدامات مهمی در استان انجام می‌شود و از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده می‌شود تا شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

وی اظهار کرد: باید تلاش ما به‌گونه‌ای باشد تا روند جذب بخش خصوصی در استان اردبیل به مرحله قابل قبول برسد و بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم چرا که در حال حاضر استان اردبیل مستعد توسعه گلخانه‌ای است و نباید در این راستا از هیچ تلاشی دریغ شود و امید می‌رود مشارکت‌های همه‌جانبه در این زمینه مورد توجه باشد.

کد خبر: ۲۰۸٬۷۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha