۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
فرصت‌های اقتصادی آبادان به سفیر برزیل معرفی می‌شود
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

فرصت‌های اقتصادی آبادان به سفیر برزیل معرفی می‌شود

آبادان- کردزنگنه، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان گفت: فرصت‌های اقتصادی این شهر به سفیر برزیل در ایران معرفی می‌شود.

اسدالله کردزنگنه در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: حوزه بین‌الملل، صادرات و ارزآوری از برنامه‌هایی است که اتاق بازرگانی آبادان به صورت ویژه آن را پیگیری می‌کند.

وی افزود: با پیگیری‌های اتاق بازرگانی آبادان «لودمار گونسالوس آگیلارنتو»، سفیر برزیل در جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه هشتم اسفندماه در سفری دو روزه به شهر آبادان سفر می‌کند و فرصت‌های اقتصادی این شهر به وی معرفی می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان عنوان کرد: این اتاق بیش از یک ماه است که برای حضور سفیر برزیل در آبادان، از طریق وزارت امور خارجه و دیگر بخش‌های کلان در حال رایزنی است.

کردزنگنه توضیح داد: دیدار با فرماندار، بازدید از پالایشگاه، بازدید از پتروشیمی، بازدید از ظرفیت‌های آبی، نشست با فعالان بخش نفت و پتروشیمی، نشست با فعالان کشاورزی و شرکت در مسابقه فوتبال صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی بخشی از برنامه‌های سفیر برزیل در سفر به شهر آبادان است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی و شیلات آبادان، گفت: توانمندسازی کشاورزان و فعالان حوزه شیلات و همچنین صادرات همواره مورد تاکیدمان بوده و در سفری که سفیر برزیل به آبادان دارد برنامه‌ریزی کردیم تا وی بازدیدی نیز از روستای شلحه حاج حسین داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان تاکید کرد: در روز پایانی مقرر شده تفاهمنامه همکاری منعقد شود.

کد خبر: ۲۰۸٬۲۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha