۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷
سازمان منطقه آزاد اروند به گردشگری ورزشی کمک کرد| توریسم ورزشی ضلع جدایی ناپذیر اقتصاد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

سازمان منطقه آزاد اروند به گردشگری ورزشی کمک کرد| توریسم ورزشی ضلع جدایی ناپذیر اقتصاد

آبادان- جبار مویدراد، یک فعال گردشگری گفت: سازمان منطقه آزاد اروند از طریق حمایت از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به گردشگری ورزشی کمک کرد.

جبار موید راد در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به گردشگری ورزشی اظهار کرد: امروزه اهمیت جاذبه‌های ورزشی به گونه‌ای فراگیر شده‌ که قسمت مهمی از صنعت توریسم به توریسم ورزشی تعبیر می‌شود.

وی افزود: علیرغم اینکه تاسیسات گسترده، فضا و امکانات و سرمایه‌های زیادی می‌طلبد، بازده اقتصادی، اشتغالزایی و شهرت فراوانی را به میزبان و شهرها اختصاص می‌دهد.

این فعال گردشگری ادامه داد: گردشگری و ورزش ارتباط تنگاتنگی با فرهنگ دارند و در ترکیب با دیگر عوامل گردشگری ورزشی می‌توانند نقش اساسی در توسعه آتی فرهنگ و افزایش آگاهی‌های فرهنگی از طریق توسعه ارتباطات بین‌المللی داشته باشد.

مویدراد تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را یکی از ظرفیت‌های گردشگری ورزشی منطقه آزاد اروند عنوان کرد و گفت: نقش ورزش در صنعت و رونق اقتصادی شهرها و مناطق غیرقابل انکار است به همین علت باید حمایت همه جانبه از تیم صنعت نفت صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان دروازه توسعه گردشگری ورزشی و محور اقتصادی توریسم منطقه آزاد اروند است، توضیح داد: جذابیت فعالیت‌های ورزشی به ویژه فوتبال، در نزد مردم کشورمان بیش از گذشته است و یکی از سرگرمی‌ها و تفریح‌های اصلی مردم شده که با گردش مالی بالای خود سبب اشتغالزایی و توسعه می‌شود.

مویدراد عنوان کرد: سازمان منطقه آزاد اروند با اختصاص ۷۰ میلیارد ریال به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در واقع به گردشگری ورزشی کمک کرد که به دلیل انجام این حرکت مثبت از آنها سپاسگزاریم.

وی تاکید کرد: چنانچه این تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از لیگ برتر خارج شود به طور حتم شاهد نابودی گردشگری ورزشی در منطقه خواهیم بود که امید می‌رود با حمایت ارزنده و تاثیرگذاری که سازمان منطقه آزاد اروند انجام داد، شاهد بهبود شرایط باشیم.

کد خبر: ۲۰۶٬۶۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha