۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
۴۰ پروژه عمرانی و اقتصادی با سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومان در شهرستان دیلم اجرایی و افتتاح شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۴۰ پروژه عمرانی و اقتصادی با سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومان در شهرستان دیلم اجرایی و افتتاح شد

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر گفت: ۴۰ پروژه عمرانی و اقتصادی با سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومان در دیلم اجرایی و افتتاح شد.

احمد محمدی زاده در حاشیه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های دهه فجر شهرستان دیلم در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: خدمات نظام اسلامی در تمام بخش‌ها، گسترده شده و هر روز شاهد افزایش خدمات و بهبود کیفیت خدمت‌رسانی هستیم.

وی افزود: شمال استان در حوزه دریامحور دارای ظرفیت بالایی است و باید استفاده بهینه را از این موقعیت ببریم.

استاندار بوشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴۰ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان در دیلم خبر داد و تصریح کرد: این طرح‌ها در ایام الله دهه فجر در این شهرستان اجرایی و تکمیل شده است.

محمدی زاده با اشاره به پروژه‌های شاخص دیلم از افتتاح کارخانه ساخت شناور با اعتبار ۱۰۵ میلیارد تومان خبر داد و خاطر نشان کرد: امیدوارم با راه‌اندازی کارخانه ساخت و تعمیر شناور، شاهد تکمیل زنجیره در حوزه اقتصاد دریامحور این شهرستان باشیم.

وی همچنین از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های برقرسانی در دیلم خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاری بسیار خوبی در این حوزه انجام شده است.

استاندار بوشهر از آغاز عملیات اجرایی ۵۴ واحد مسکونی طرح جهش تولید مسکن در دیلم خبر داد و افزود: این واحدها با همکاری بنیاد مستضعفان، کمیته امداد، بهزیستی و خیران ساخته می‌شود و در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد و لازم است از خیران عزیز تقدیر کنم.

محمدی زاده اضافه کرد: همچنین امروز بخشی از طرح فاضلاب دیلم را افتتاح کردیم و اکنون ۷۰ درصد فاضلاب این شهر تکمیل شده است.

وی یادآور شد: برای توسعه و پیشرفت شهرستان دیلم، اهتمام جدی داریم و به فضل خدا از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

کد خبر: ۲۰۵٬۴۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha