۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
مالکیت پسماند روی پس از سال‌ها بلاتکلیفی به دولت رسید
استاندار زنجان:

مالکیت پسماند روی پس از سال‌ها بلاتکلیفی به دولت رسید

زنجان - حقیقی، استاندار زنجان گفت: مالکیت پسماند روی پس از سال‌ها بلاتکلیفی به دولت رسید که باید به نفع مردم استان زنجان هزینه شود.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در جلسه بررسی اجرای طرح توسعه شرکت راشا کاسپین زنجان در محل استانداری زنجان، گفت: مالکیت پسماند روی پس از سال‌ها بلاتکلیفی به دولت رسید که باید به نفع مردم استان زنجان هزینه شود که در این راستا ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار در قانون بودجه سال جاری پیش‌بینی شده است. 

وی با بیان اینکه کار اداری باید مکتوب، دو طرفه و تعهدآور باشد و با صحبت‌های شفاهی حل نمی‌شود، اظهار کرد: هدف، حفظ مشاغل موجود و ایجاد شغل جدید است. 

استاندار زنجان گفت: بسیاری از مشکلات به وجود آمده کنونی، حاصل شفاهی‌گویی‌های گذشته است و  اگر گفته‌ها مکتوب شوند، طرفین به تعهدات و وظایف خود پایبند می شوند. 

حقیقی تاکید کرد: باید برای جلوگیری از ورود پساب شرکت راشا کاسپین به زنجانرود، تلاش شود و  عوارض آلایندگی این واحد نیز باید مورد توجه قرار گیرد. 

وی به اجرای نقشه راه دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۸  اشاره کرد و گفت: امسال بلافاصله بعد از نامگذاری شعار سال کارگروه جهش تولید در استان زنجان تشکیل و نقشه راه آن نیز مصوب و از ۲۰ اردیبهشت‌ماه، عملیاتی شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه نتایج بسیار خوبی با اجرای نقشه راه در سال گذشته در استان زنجان حاصل شده است، افزود: بهره‌برداری از هفت واحد تولیدی و بازگشت ۱۱ واحد راکد به چرخه تولید که بین چهار تا ۱۱ سال بود که تعطیل شده بودند. 

حقیقی با بیان اینکه جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان به خوبی برگزار می شود، افزود: برگزاری این جلسات باعث شد تا مشکل دو واحد تولیدی نخ تایر و ترانسفو حل شد. 

کد خبر: ۲۰٬۵۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha