۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
تشکیل کمیته بازآفرینی برای بررسی مشکلات تأمین مسکن در استان همدان
معاون استاندار همدان عنوان کرد:

تشکیل کمیته بازآفرینی برای بررسی مشکلات تأمین مسکن در استان همدان

همدان - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان از تشکیل کمیته بازآفرینی برای بررسی مشکلات تأمین مسکن در استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمودرضا عراقی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای مسکن استان همدان که به صورت ویدئوکنفرانس با فرمانداران شهرستان‌های دهگانه استان همدان برگزار شد، گفت: اجرای پروژه‌های سال‌های گذشته مسکن مهر در استان همدان به قوت خود باقی و جاری هستند.

وی با بیان اینکه کمیته بازآفرینی در شهرستان‌های استان همدان به ریاست فرمانداران تشکیل می‌شود، گفت: طرح‌های شهرداری‌ها و برنامه‌های فرمانداری‌های در کمیته بازآفرینی به طور کارشناسی بررسی می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر نیز گفت: طرح اقدام ملی مسکن خدمتی است که دولت به مردم ارائه می‌دهد و در شهرستان ملایر نیز مقدمات کار فراهم شده و ثبت نام متقاضیان صورت گرفته است.

قدرت اله ولدی با بیان اینکه یک پروژه ۳۰۰ واحدی و یک پروژه ۱۴۰ واحدی در آینده نزدیک در ملایر شروع به کار خواهند کرد، گفت: طرح سایت ۹ هکتاری تهیه و در آینده به شهر ملایر الحاق می‌شود که حدود ۴۰۰ واحد نیز در این سایت ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دو سایت دیگر نیز برای الحاق به محدوده شهر ملایر، از اراضی دولتی به شورای عالی معماری و شهرسازی پیشنهاد شده که در صورت تصویب از این سایت‌ها نیز استفاده خواهد شد، گفت: طی دو مرحله متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در ملایر ثبت نام کرده اند که در مجموع به یک هزار و ۸۸۵ نفر می‌رسند.

ولدی اضافه کرد: ۱۲ طرح ستاد بازآفرینی شهری در شهرستان ملایر مصوب شده بود که با پیگیری‌های انجام شده، چهار طرح به اتمام رسید و هشت طرح نیز همچنان نیازمند اعتبار برای بهره‌برداری است.

وی گفت: این پروژه‌ها شامل درمانگاه سرجو، سرای محله، فاز دوم پارک شمس آباد، تکمیل پروژه فرهنگی سپاه، تکمیل و ادامه کانال پشت ناسیونال، شبکه فاضلاب سرجو و شمس آباد و همچنین ادامه کانال شمس آباد است.

فرماندار ویژه ملایر گفت: با توجه به نام‌گذاری سال ۹۹ به نام جهش تولید امیدوارم که با تأمین اعتباری که از استان انجام می‌شود این هشت پروژه در سال ۹۹ به اتمام برسد.

ولدی اضافه کرد: همچنین در نظر است تا طرح‌های جدید در سال ۹۹ در جلسات ستاد بازآفرینی شهری شهرستان مورد مطالعه و تصویب قرار گیرد.

کد خبر: ۲۰٬۴۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha