۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
 اجرای طرح «برکت مهدوی» ویژه اقشار آسیب‌پذیر جامعه
مدیرعامل بنیاد برکت خبر داد؛

اجرای طرح «برکت مهدوی» ویژه اقشار آسیب‌پذیر جامعه

کرج - مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با اجرای طرح «برکت مهدوی» اقشار آسیب‌پذیر اجتماعی را تحت پوشش بیمه‌ای قرار داده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بنیاد برکت محمد ترکمانه از اجرای طرح «برکت مهدوی» خبر داد و گفت: سه هزار و ۴۵۲ نفر از اقشار آسیب‌پذیر جامعه از جمله زنان سرپرست خانوار، ایتام، مددجویان، کمیته امداد امام خمینی(ره)، افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و خانواده‌های معرفی شده از سوی گروه‌های جهادی از پوشش بیمه‌ای درمان تکمیلی بهره‌مند شده‌اند.

ترکمانه تصریح کرد: بیمه برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام هر یک از این افراد را به مدت یک‌سال و تا سقف ۶۱۸ میلیون ریال تحت پوشش بیمه‌ای درمان تکمیلی قرار داده است.

مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه طرح «برکت مهدوی» در ۱۸ استان در حال اجرا است، اضافه کرد: در طرح «برکت مهدوی» افراد بیمه شده از پوشش درمانی در مواردی همچون هزینه‌های بستری، جراحی، شیمی‌درمانی، زایمان، نازایی و ناباروری، خدمات پاراکلینیکی از قبیل؛ آندوسکوپی، جراحی‌های سرپایی، شکستگی و دررفتگی، گچ‌گیری، تست‌های غربالگری، آزمایش‌های تشخیصی پزشکی، فیزیوتراپی، پاتولوژی یا آسیب شناسی و ژنتیک پزشکی، رادیوگرفی، آنژیوگرافی، سونوگرافی، ماموگرافی و انواع اسکن، ام‌آرآی، پزشکی‌هسته‌ای، ویزیت و دارو ، گفتاردرمانی و غیره برخوردار هستند.

وی یادآور شد: حق بیمه سالانه پرداخت شده برای هر یک از افراد تحت پوشش طرح «برکت مهدوی» بیش از ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال است.

مدیرعامل بنیاد برکت با تاکید بر ادامه طرح «برکت مهدوی» گفت: این طرح در استان‌های بیشتری و در سطحی گسترده‌تر تداوم خواهد داشت.

کد خبر: ۲۰۴٬۶۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha