۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
افزوده شدن ۲ بانک دیگر برای افتتاح حساب وکالتی
مدیر عملیات فروش ایران خودرو اعلام کرد

افزوده شدن ۲ بانک دیگر برای افتتاح حساب وکالتی

مدیر عملیات فروش ایران خودرو گفت: به منظور تسهیل شرایط برای متقاضیان ثبت نام در پیش فروش خودرو، ایران خودرو بانک‌های پاسارگاد و رفاه کارگران را برای افتتاح حساب وکالتی افزود.

به گزارش بازار، کیوان پناهی با بیان این مطلب افزود: ایران خودرو در طرح جدید پیش فروش، حجم بالایی از محصولات خود را عرضه می‌کند تا بتواند نیاز متقاضیان خودرو را تا حد امکان پاسخگو باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به الزامات تعریف شده برای این شرکت، هدف ما شناسایی مشتریان و مصرف کننده واقعی محصولات ایران خودروست که در این طرح جدید، بتوانند شانس بیشتری برای برنده شدن در خرید داشته باشند بنابراین شرایط جدیدی را به الزامات ثبت نام برای متقاضیان عادی خودرو اضافه کردیم.

مدیر عملیات فروش ایران خودرو گفت: با توجه به بخشنامه‌ها و اطلاعیه‌های منتشر شده، متقاضیان ثبت نام در طرح جدید ایران خودرو که از ۱۳ بهمن آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد‏، باید با مراجعه به یکی از بانک‌های معرفی شده برای ایجاد حساب وکالتی اقدام کنند و یا اگر حسابی در بانک‌های معرفی شده دارند با تغییر وضعیت آن حساب به حساب وکالتی به نام ایران خودرو، بدون مراجعه حضوری به شعب برای ثبت نام اقدام کنند.

به گفته وی پس از افتتاح حساب وکالتی باید حدود ۹۰ میلیون تومان به این حساب واریز شود و تا روز هفدهم بهمن فرصت افتتاح حساب و تکمیل موجودی را دارند ضمن اینکه ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی، متقاضیان می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.

پناهی گفت: محصولات سورن، رانا، پارس و وانت آریسان در این دوره از پیش فروش ایران خودرو‎‏, عرضه شده که هموطنان تا ۲۲ بهمن امکان ثبت نام دارند.

وی در مورد زمان ماندن پول در حساب به نام ایران خودرو نیز افزود: از ابتدای ثبت نام تا زمان انجام قرعه کشی که سه روز بعد از پایان ثبت نام خواهد بود و برآورد ما ۲۵ بهمن است مبلغ واریزی در حساب وکالتی می‌ماند و پس از آن امکان برداشت آن میسر خواهد شد.

مدیر عملیات فروش ایران خودرو گفت: یک روز قبل از قرعه کشی دوباره فرایند ثبت نام‌ها کنترل می‌شود و کسانی که مبلغ مورد نظر در حساب آن‌ها نباشد امکان شرکت در قرعه کشی را نخواهند داشت بنابراین انتظار می‌رود که متقاضیان در طول دوره ثبت نام، تکمیل وجه کنند تا با واریز ۹۰ میلیون تومان در قرعه کشی شرکت داده شوند و در صورت برنده شدن، باقی وجه واریزی مندرج در بخشنامه برای خودروی مورد نظرشان را تکمیل کنند و وجود ۹۰ میلیون تومان در حساب برای تکمیل ثبت نام پس برنده شدن در قرعه کشی کافی نیست و ثبت نام ناقص است.

به گفته مدیر عملیات فروش ایران خودرو، بانک‌های عامل در این دوره از ثبت نام ایران خودرو، بانک‌های ملی، ملت، تجارت، سپه و صادرات هستند و به منظور تسهیل شرایط برای متقاضیان ثبت نام در این طرح، دو بانک پاسارگاد و رفاه کارگران برای افتتاح حساب وکالتی افزوده شده است.

کد خبر: ۲۰۴٬۴۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حمیدرضا IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      0 0
      همش پول تو جیب بانک‌ها کردن است والاغیر.
    • IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      0 0
      لطفا زمانش رو تمدید کنید امروز نت ضعیف بود نتونستم حسابم رو وکالتی کنم