۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
۱۰ سرمایه‌گذار جدید قزوین را برای فعالیت اقتصادی خود برگزیدند
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

۱۰ سرمایه‌گذار جدید قزوین را برای فعالیت اقتصادی خود برگزیدند

قزوین- مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: از ابتدای امسال ۱۰ سرمایه گذار جدید این استان را برای فعالیت اقتصادی و تولیدی خود برگزیدند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، حمیدرضا خانپور اظهار داشت: شهرک‌های صنعتی قزوین به لحاظ جذب سرمایه گذار همواره رتبه‌های برتر کشور را به خود اختصاص داده و با استقبال خوبی برای تولید و احداث کارخانه‌های صنعتی از سوی متقاضیان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: نزدیکی به پایتخت، وجود زیرساخت‌های مناسب صنعتی و خدماتی، قرار گرفتن در شاهراه ارتباطی کشور، نزدیکی به نقاط پرجمعیت، نزدیکی به فرودگاه‌های بین المللی کشور، قرار گرفتن در مسیر شبکه راه آهن شمال به جنوب و شرق به غرب از مزیت‌هایی هستند که موجب شده تا بخش قابل توجهی از شهرک‌های صنعتی در استان قزوین تقاضا پذیر باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: با توجه به تقاضا پذیری و استقبال بالای سرمایه گذاری در شهرک‌های کاسپین، لیا و حیدریه توسعه اراضی در این نقاط در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: در شهرک صنعتی حیدریه با هدف ایجاد شهرک تخصصی قطعه سازی و صنایع وابسته به خودرو زمینه توسعه ۴۰۰ هکتاری هدف گذاری شده است.

خانپور یادآور شد: در شهرک صنعتی لیا توسعه ۳۰۰ هکتاری و در شهرک صنعتی کاسپین نیز توسعه ۷۰ هکتاری در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه در خصوص میزان سرمایه گذاری در سال جاری هم اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ سرمایه گذار برای ایجاد واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان قرارداد منعقد کرده اند.

خانپور گفت: در صورت تکمیل طرح‌های جدید سرمایه گذاری زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم فراهم می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین اظهار داشت: در دو ماهه امسال بیش از ۳.۵ هکتار زمین برای احداث واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان به سرمایه گذاران جدید واگذار شده است.

کد خبر: ۲۰٬۳۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha