۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
انسداد ۱۷۰۰ حلقه چاه آب غیرمجاز در فارس
مدیرحفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای فارس خبرداد؛

انسداد ۱۷۰۰ حلقه چاه آب غیرمجاز در فارس

شیراز- مدیرحفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای فارس از اجرای احکام قطعی شده برای انسداد یک هزار و ۷۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای فارس، علی اکبر بازیار گفت: با توجه به اینکه استان فارس قطب کشاورزی کشور بوده و معیشت مردم بصورت مستقیم و غیر مستقیم به کشاورزی گره خورده است لذا تخلفات آبی نیز بصورت گسترده انجام می شود.

وی از مهمترین پروژه‌های طرح احیا و تعادل بخشی در شرکت آب منطقه‌ای فارس؛ انسداد چاه‌های بدون پروانه دانست و ادامه داد: با توجه به اهمیت مصوبات شورای حفاظت از منابع آب استان و شورای حفاظت از منابع آب شهرستانها در اولین جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان به ریاست استاندار فارس شرکت آب منطقه ای مکلف شد ۱۵ درصد از چاههای غیر مجاز را امسال پر و مسلوب المنفعه کند.

وی افزود: با همکاری بسیار خوبی که مجموعه دادگستری در صدور و اجرای احکام و دستورات قضایی با آب منطقه ای داشته تعداد زیادی از احکام صادره اجرایی شده است.

مدیر حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای فارس ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۷۰۰ حلقه چاه بدون پروانه پر و مسلوب المنفعه شد که این روند در برخی شهرستان‌ها نظیر مرودشت، پاسارگاد، استهبان، لارستان، کازرون و ... ادامه دارد.

کد خبر: ۲۰۳٬۲۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha