۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
عملیات اجرایی توسعه بندر گناوه با ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری آغاز می‌شود
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

عملیات اجرایی توسعه بندر گناوه با ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری آغاز می‌شود

بوشهر- باستین معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: عملیات اجرایی توسعه بندر گناوه با ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر آغاز خواهد شد.

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: حوزه سرمایه گذاری بویژه در بخش شرکت‌های دانش بنیان و فناور مورد تاکید دولت قرار دارد و مدیران ارشد استان بوشهر نیز برنامه‌های ارزشمندی در این زمینه انجام داده‌اند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در منطقه ویژه پارس جنوبی و همچنین در مرکز استان، مکان مورد نظر برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان و فناور به منظور استفاده از جوانان خلاق و کارآفرین مهیا شده و بزودی نتایج ارزشمندی از این شرکت‌ها خواهیم دید.

باستین تصریح کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال تولید و دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده و باید از تمام توان و ظرفیت خود برای بهبود شرایط دانش‌بنیان‌ها بهره ببریم.

وی با اشاره به سفر قریب‌الوقوع دولت به بوشهر گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر که اواخر ماه جاری پیش بینی شده، طرح‌های مهم عمرانی و اقتصادی و سرمایه گذاری بخش خصوصی پیش بینی شده که تحولی در حوزه اشتغال جوانان ایجاد می‌کند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر ابراز داشت: عملیات توسعه بندر گناوه با سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد تومان در این سفر اجرایی و عملیاتی می‌شود که تاثیر بسزایی در رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی استان بوشهر دارد.

باستین بیان کرد: در سال آینده نیز در بندر گناوه و دیلم، سرمایه گذاری ارزشمندی در حوزه آبزی پروری و همچنین در بخش صنعت و تولید داریم که تحولی در ایجاد شغل در شمال استان خواهد بود.

کد خبر: ۲۰۲٬۵۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha