۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹
ایجاد بازارچه دائمی فروش تولیدات زنان قزوینی در گیر و دار تخصیص زمین است
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین:

ایجاد بازارچه دائمی فروش تولیدات زنان قزوینی در گیر و دار تخصیص زمین است

قزوین- مدیرکل بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: در حال حاضر ایجاد بازارچه دائمی فروش تولیدات زنان قزوینی به دلیل تامین نشدن زمین فراهم نشده است و در انتظار تخصیص زمین از سوی اداره راه و شهرسازی هستیم.

به گزارش خبرنگار بازار، صدیقه ربیعی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان قزوین که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر توانمندی‌های زیادی در زنان استان قزوین در حوزه تولیدات خانگی، صنعتی و صنایع دستی وجود دارد اما بستر مناسب برای عرضه و فروش این تولیدات در اختیار این زنان نیست.

وی گفت: اگر می‌خواهیم زنان استان قزوین با قدرت در حوزه اقتصاد و تولید وارد شوند باید با تکمیل زنجیره تولید و فروش در جهت حمایت از این زنان گام برداریم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین عنوان کرد: زنان کارآفرین استان قزوین امروز در حوزه فروش محصولات خود با مشکلاتی مواجه هستند که برای رفع این مسئله برنامه ریزی شد تا بازارچه‌ای دائمی در اختیار این زنان در استان قزوین قرار گیرد.

ربیعی گفت: اما متاسفانه تخصیص زمین مناسب از سوی شهرداری انجام نشد و امروز امیدواریم تا راه و شهرسازی استان قزوین در این خصوص همکاری مناسبی با ما داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: البته در این مدت پیشنهادهایی مبنی بر استفاده از فضای بازارچه‌های موجود در استان قزوین انجام شده است که باید در این خصوص کارشناسی‌های لازم انجام و تصمیم گیری شود.

دین زنان زندانی پرداخت می‌شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین همچنین اظهار داشت: یکی از چالش‌های امروز ما در حوزه زنان در استان قزوین پرداخت دین زنان زندانی است که به دلیل جرائم غیر عمد و مشکلات مالی از خانواده دور هستند.

ربیعی عنوان کرد: در حال حاضر یک تولیدکننده خیر در استان قزوین متعهد شده است تا پایان ماه مبارک رمضان 7 زن زندانی که به دلایل بدهی در زندان هستند را آزاد و به بنیان خانواده بازگرداند.

وی گفت: این خیر بیش از 500 میلیون ریال برای این عمل خیر در نظر گرفته است که با این رقم 7 زن به خانواده بازمی‌گردند.

کد خبر: ۲۰٬۱۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha