۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
بدهی ۱.۱ میلیارد تومانی جایگاه های سی ان جی در ایلام به شرکت گاز
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام خبر داد

بدهی ۱.۱ میلیارد تومانی جایگاه های سی ان جی در ایلام به شرکت گاز

ایلام - مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به فعال بودن ۲۲ جایگاه سی ان جی در استان، گفت: جایگاه های سی ان جی در ایلام به شرکت گاز یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بدهی دارند.

عباس شمس اللهی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در حال حاضر شرکت گاز استان ایلام در بخش های مختلف خانگی، صنعتی، جایگاه های سی ان جی، واحدهای تولیدی و... مشغول خدمات رسانی است.

وی تصریح کرد: افزایش خودروهای دوگانه سوز در مناطق مختلف استان باعث افزایش تعداد جایگاه های سی ان جی در سطح استان برای خدمات رسانی به مردم شده است.

وی افزود: یکی از مهمترین خدمات شرکت گاز استان، تامین گاز جایگاه های سی ان جی در استان است که در حال حاضر ۲۲ جایگاه سی ان جی در استان فعال است.

شمس اللهی با اشاره به اینکه جایگاه های سی ان جی در ایلام به شرکت گاز یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بدهی دارند، افزود: خوشبختانه با تعامل های بسیار خوب تاکنون گاز هیچ کدام از جایگاه های سی ان جی استان قطع نشده و بدهی ها به روز پرداخت می شود.

مدیر عامل شرکت گاز ایلام عنوان کرد: سال گذشته ۴۴ میلیون متر مکعب گاز از طریق جایگاه های سی ان جی استان استفاده شده است.

وی از گازرسانی رایگان به ۱۴۶ واحد تولیدی ایلام خبر داد و گفت: ضریب پوشش گاز در استان در مناطق شهری ۹۹ درصد و در مناطق روستایی به ۹۲ درصد رسیده است.

مدیر عامل شرکت گاز ایلام بیان کرد: هم اکنون ۲۴ شهر از مجموع ۲۶ شهر و ۴۵۹ روستا از مجموع ۵۳۲ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردار هستند.

کد خبر: ۲۰٬۰۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha