۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷
دبیرخانه مناطق آزاد کشور عملکرد گردشگری اروند را بررسی کند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

دبیرخانه مناطق آزاد کشور عملکرد گردشگری اروند را بررسی کند

خرمشهر- عباسیان پور، یک فعال گردشگری و صنایع دستی گفت: دبیرخانه مناطق آزاد کشور عملکرد واحد گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند را مورد بررسی قرار دهد.

نجمه عباسیان پور در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: عملکرد حدود ۲۷۰ روزه مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند به هیچ عنوان رضایت‌بخش نبوده و نسبت به آن نقدهای فراوانی داریم.

وی افزود: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به دعوت «سیدمحمد مولوی»، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی به منطقه آزاد اروند (آبادان-خرمشهر) سفر کرد ولی متاسفانه مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در حالیکه می‌توانست با وی دیدار کند و مطالبات جامعه گردشگری و صنایع دستی را مطرح کند اما متاسفانه حضور پیدا نکرد.

این فعال گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد: از طرفی مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در سفر وزیر میراث به این منطقه حضور پیدا نمی‌کند ولی به نام گردشگری و صنایع دستی به شهرهای دیگر سفر می‌کند!

بی مدیریتی و فرصت‌ سوزی
عباسیان پور تصریح کرد: آیا هزینه خودرویی دیدار مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با وزیر میراث بیش از بلیط‌های هواپیما و اقامت در هتل‌های نقاط دیگر کشور بود؟

وی تاکید کرد: از نهادهای نظارتی به ویژه دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور مطالبه می‌کنیم عملکرد واحد گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند را با جدیت مورد بررسی قرار دهند.

این فعال گردشگری و صنایع دستی گفت: شرایط کرونایی رکود شدیدی در صنعت توریسم کشور ایجاد کرد و نباید با بی مدیریتی و فرصت سوزی، معیشت چند هزار خانوار این حوزه با چالش مواجه شود.

عدم مشارکت در نمایشگاه صنایع دستی آبادان
عباسیان پور خاطرنشان کرد: هم اکنون نمایشگاه صنایع دستی در باشگاه نفت آبادان برگزار شده ولی مشخص نیست که مدیریت گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند به چه علت در آن مشارکت نداشته است؟

وی گفت: نه فقط عملکرد شخص مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند بلکه عملکرد دیگر کارکنان این واحد مهم به ویژه افرادی که بیش از هفت سال در آن سابقه حضور دارند باید به صورت ویژه مورد ارزیابی قرار گیرد.

این فعال گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: نیروهای متخصص و تحصیلکرده رشته گردشگری که هم اکنون در دیگر بخش‌های سازمان منطقه آزاد اروند حضور دارند چرا در واحد گردشگری این سازمان از آنها استفاده نمی‌شود؟

عباسیان پور افزود: به طور حتم استفاده از دانش افراد تحصیلکرده سبب برون رفت از چالش‌های فعلی می‌شود و انتظار می‌رود سریعا تغییرات گسترده از مدیریت تا دیگر کارکنان واحد گردشگری به ویژه افرادی که دستاوردی نداشتند صورت گیرد.

کد خبر: ۲۰۰٬۵۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha