۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
۲۱۳ هزار دستگاه پوز در مازندران نصب شده است
در گفتگو با بازار؛

۲۱۳ هزار دستگاه پوز در مازندران نصب شده است

ساری- رشیدی، دبیر شورای هماهنگی بانک های مازندران از نصب ۲۱۳ هزار دستگاه پوز در استان خبر داد و گفت: منابع بانک های دولتی و خصوصی استان به ۱۷۱ هزار میلیارد تومان رسیده است.

خانعلی رشیدی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار این که ۲۱۳ هزار دستگاه پوز در استان نصب شده است، افزود: منابع بانکی دولتی استان در پایان آذرماه به ۱۴۱ هزار تومان رسیده است.

وی با اظهار این که مطالبات غیرجاری بانک های استان شش هزار میلیارد تومان است، گفت: کل منابع بانکی دولتی و خصوصی استان ۱۷۶ هزار میلیارد تومان است و رتبه هفتم منابع را دارا هستیم.

وی با بیان این که ۲.۴ درصد مصارف بانکی کشور مربوط به مازندران است، یادآور شد: نسبت منابع به مصارف ۷۷ درصد است.

رشیدی با اشاره به رشد منابع بانکی در سال جاری اظهار داشت: رشد منابع استانی به نسبت میانگین کشوری بیشتر است و میزان منابع از ۱۴۱ همت به ۱۷۱ هزار میلیارد تومان رسید که رشد ۲۱ درصدی داشته است.

دبیر شورای هماهنگی بانک های مازندران یادآور شد: در حوزه تسهیلات نیز با رشد ۱۵ درصدی مواجه هستیم و و مانده مصرف نیز رشد ۱۶ درصدی دارد.

وی مطالبات غیرجاری در ۱۳ بانک استان را بیش از شش هزار میلیارد تومان ذکر کرد که رشد ۲۹ درصدی را نشان می دهد، افزود: رشد منابع بانک های دولتی استان ۸۶ درصد است.

وی با تاکید براین که مشارکت بانک های خصوصی در اقتصاد استان باید بیشتر شود، گفت: بانک های خصوصی کمتر منابع جذب شده را در استان خرج می کنند.

رشیدی گفت: ۱۸ بانک خصوصی در استان وجود دارد که ۲۰ درصد منابع شامل ۳۵ هزار میلیارد تومان را به خود اختصاص داده اند.

کد خبر: ۱۹۹٬۴۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha