۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
سوء مدیریت اقتصاد کشور را با مشکل مواجه کرده است
‌نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر:

سوء مدیریت اقتصاد کشور را با مشکل مواجه کرده است

سمنان – نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر با اشاره به اینکه فشارهای اقتصادی و سوء مدیریت، اقتصاد کشور و معیشت مردم را با مشکل مواجه کرده است، گفت: تعامل و همکاری مسئولان برای عبور از این چالش لازم است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد همتی ظهر یکشنبه در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت به میزبانی اتاق بازرگانی استان سمنان ضمن بیان اینکه در کشور علاوه بر شیوع کرونا ویروس، با کروناهای داخلی مواجه هستیم که در بعضی موارد با علائمی همچون سوء مدیریت، سوءاستفاده از جایگاه و دیگر موارد مخرب دیگر ایجاد می‌شود که باید برای ریشه‌کنی آن تلاش شود، اظهار داشت: از سوی دیگر فشارهای خارجی و تحریم‌ها به‌شدت اقتصاد کشور و معیشت مردم را با مشکلاتی مواجه کرده است.

وی با تأکید بر اینکه تعامل و همکاری مسئولان برای عبور از این چالش لازم است، تصریح کرد: به دلیل شیوع کرونا ویروس و مشکلاتی که برای واحدهای تولیدی و صنعتی استان به وجود آمده است، تأمین بودجه سال جاری از طریق مالیات محقق نخواهد شد.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس بابیان اینکه با اتخاذ رویه‌های کارشناسی و حساب‌شده در بخش مالیاتی و بانکی باید برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی اقدام شود، خاطرنشان کرد: ثبات در قوانین حمایت از تولید از اقدام‌های مثبت برای رونق‌بخش صنعت و بهبود در فضای کسب‌وکار است که ثبات در این بخش به ثبات در بخش سیاسی و اجتماعی وابسته است.

همتی با اشاره به اینکه میدان‌داری بخش خصوصی برای رونق تولید، نیازمند زیرساخت است و باید با عزم مثال‌زدنی منویات رهبر معظم انقلاب در بحث جهش تولید محقق شود، گفت: در استان سمنان زیرساخت‌های لازم برای افزایش تولید و صادرات فراهم است که باید از خطوط ریلی و دیگر زیرساخت‌ها استان در این مسیر استفاده شود.

کد خبر: ۱۹٬۹۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha