۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
۲۰۰میلیارد ریال طرح راهسازی در بخش لوداب شهرستان بویراحمد اجرایی شد
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:

۲۰۰میلیارد ریال طرح راهسازی در بخش لوداب شهرستان بویراحمد اجرایی شد

یاسوج- مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در چهار سال گذشته ۲۰۰ میلیارد ریال طرح راهسازی و بهسازی مسیرهای روستایی در بخش لوداب شهرستان بویراحمد هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، پژمان نیک اقبالی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در محل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از این طرحها، راه ارتباطی «میان تنگان» به روستاهای «چین» در بخش لوداب است.

وی اعتبار هزینه شده برای این طرح را ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: همچنین ۸۱ میلیارد ریال طرح راه سازی نیز در این بخش و روستاهای آن در حال اجرا است.

نیک اقبالی افزود: یکی از مهمترین این طرحها، راه روستایی «گراب» به «ده سم- پستوک» با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: این راه روستایی  به طول چهار کیلومتر پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد دارد و راه روستایی تنگ آزاد به بخش دیشموک نیز از دیگر طرحهایی است که با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد راه روستایی تنگ پیواره را از دیگر طرحها عنوان کرد و گفت: این طرح اعتبار ۱۳ میلیارد ریالی دارد و راه روستایی سرچنار لوداب نیز با اعتباری افزون بر هفت میلیارد ریال بهسازی و آسفالت شده است.

نیک اقبالی افزود:، عملیات اجرایی طرح بهسازی راه روستایی گلاب سفید به گردنگاه لوداب نیز با اعتبار۲۱ میلیارد ریال به زودی آغاز می شود.

کد خبر: ۱۹٬۷۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha