۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
دانلود فیلم

دانلود فیلم

هر فیلم سینمایی در یک یا چند ژانر قرار می گیرد، این دسته بندی برای فیلم‌ها بر پایه شباهت روایتی است که فیلم بر اساس آن ها بنا شده است.

به گزارش بازار، هر فیلم سینمایی در یک یا چند ژانر قرار می گیرد، این دسته بندی برای فیلم‌ها بر پایه شباهت روایتی است که فیلم بر اساس آن ها بنا شده است. گونه های اصلی فیلم در دسته های، داستانی، مستند، انیمیشن و ترکیبی قرار می گیرند و و همچنین فیلم ها در ژانر هایی مانند اکشن، ماجراجویی، کمدی، هیجان انگیز، عاشقانه و... طبقه بندی می‌شوند که مخاطبین طبق علاقه خود به ژانرها  میتوانند به سایت های اینترنتی مانند سایت نیکی دیلی مراجعه کنند و به دانلود فیلم و تماشای آن بپردازند.


فیلم حافظه

فیلم حافظه دارای ژانر اکشن و دلهره آور است که در سال ۲۰۲۲ توسط مارتین کمپل در کشور آمریکا ساخته شده است. این فیلم بر پایه یک فیلم بلژیکی به نام آلزایمر که در سال۲۰۰۳ ساخته شده، می باشد. از بازیگرانی که در این فیلم هستند می‌توان به لیام نیسون، مونیکا بلوچی، ماری استیوسون، ری فیرون، لوئیس ماندلور اشاره کرد. تهیه کنندگان این فیلم مایکل هایملر، موشه دیامانت، کتی شولمن می باشند. حافظه در تاریخ ۲۹ آوریل ۲۰۲۲ به انتشار رسید که زبان آن انگلیسی است و مدت زمان آن ۱۱۴ دقیقه می باشد. با دانلود فیلم اکشن حافظه ودیدن آن لحاظاتی پر از هیجان و لذت را تجربه کنید. شرکت فیلم بلک بیر پیکچرز و توزیع کننده آن اوپن رود فیلمز می باشند. این فیلم توانست ۹ میلیون دلار فروش داشته باشد. خلاصه قرار است که یک قاتل حرفه ای (الکس لوئیس) به دلیل سن بالا به شدت با حافظه خود به مشکل خورده و در عین حال به دنبال انتقام از یک شبکه تبهکاری است که او را برای به قتل رساندن یک کودک بی گناه استخدام کرده اند.

دانلود فیلم


فیلم آنچارتد

آنچارتد فیلمی آمریکایی است که از فیلمنامه ای به نوشته راف لی جود کینز، آرت مالکوم و متن هالووی اقتباس شده است. کارگردان فیلم آنچارتد، روبن فلیشر نام دارد که در سال۲۰۲۲ آن را تولید کرده و تهیه کنندگی فیلم برعهده چارلز روون، آوی آراد، آری آراد و الکس کارتنر  می باشند. آهنگسازی این فیلم توسط آهنگساز معروف ایرانی به نام رامین جوادی ساخته شده است. تام هالند، مارک والبرگ ، سوفیا تیلور علی، تاتی گابریل ، آنتونیو پاندراس و اسکندر سفای از بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. توزیع کننده فیلم آنچارتد، گروه سینمایی سونی پیکچرز نام دارد.تاریخ هایی که این فیلم به انتشار رسیدند عبارتند از۷ فوریه ۲۰۲۲ در بارسلون و ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ در آمریکا. همچنین مدت زمان فیلم ۱۱۶ دقیقه و زبان آن به انگلیسی است. هزینه‌ای که صرف ساخت فیلم آنچارتد شده ۱۲۰ میلیون دلار می باشد که در نهایت توانسته ۴۰۱.۷ میلیون دلار فروش داشته باشد. این فیلم توانست امتیاز ۵.۲ از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. داستان این فیلم به این شرح است که دو برادر یتیم در حال تلاش برای سرقت نقشه ای که پس از سفر ماژلان در موزه بوستون ساخته شده بود، دستگیر می‌شوند و... . شرکت های تولید کننده این فیلم کلمبیا پیکچرز، اطلس اینترتینمنت، آراد پروداکشنز و پلی‌استیشن پروداکشنز نام دارند.

دانلود فیلم


فیلم اسپایدرهد

اسپایدرهد (به انگلیسی Spiderhead) فیلمی آمریکایی است در ژانر علمی تخیلی و به کارگردانی جوزف کوشینسکی می باشد.این فیلم محصول سال ۲۰۲۲ که فیلنامه این فیلم را رت ریس  و پال ورنیک بر اساس داستان کوتاه  ویران شهری فرار از اسپایدر هد به نوشته جورج ساندرز به نگارش درآورده اند. تهیه‌کنندگان فیلم اسپایدرهد اریک نیومن، کریس همسورث، رت ریس، پل ورنیک، اگنس چو، ژنو واسرمن، تامی هارپر وجرمی استکلر می باشند.کریس همسورث در نقش استیو آبنستی، مایلز تلر در نقش جف، جرنی اسمالت در نقش لیزی، مارک پاگویو در نقش مارک ورلین، تس هابریچ در نقش هدر، آنجی میلیکان در نقش سارا، استیون تونگون در نقش ری، دنیل ریدر در نقش رایان، سم دلیچ در نقش آدام، به‌به بتنکورت در نقش اما و جوی ویرا در نقش میگل بازیگران این فیلم هستند.شرکت‌های تولیدکننده گرند الکتریک و نیویورکر می باشند. اسپایدرهد در ۱۱ ژوئن ۲۰۲۲ در سیدنی به نمایش درآمد و در ۱۷ ژوئن ۲۰۲۲ در نتفلیکس منتشر شد.مدت زمان این فیلم ۱۰۷دقیه و به زبان انگلیسی است. دانلود فیلم جدید در سایت های معتبر امکان پذیر است که سایت نیکی دیلی از سایت های معتبری است که شما میتوانید برای دانلود این فیلم به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. خلاصه فیلم از این قرار است که در آینده ای نه چندان دور، مجرمان این فرصت را پیدا می کنند که داوطلب آزمایش های پزشکی شوند تا دوران محکومیت خود را کاهش دهند. یکی از آن ها داوطلب تست داروی جدیدی می شود که می تواند احساس عشق در فرد ایجاد کند و با انجام این آزمایش، در واقعیت احساساتش تردید می کند.

کد خبر: ۱۹۶٬۷۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha