۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
کردستان با پنج کمیته در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور پیدا می کند
معاون گردشگری میراث فرهنگی کردستان:

کردستان با پنج کمیته در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور پیدا می کند

سنندج – وطن دوست، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از حضور این استان با پنج کمیته مختلف در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران خبر داد.

آرمان وطن دوست در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: حضور کردستان در این نمایشگاه فرصتی مغتنم برای معرفی هرچه بیشتر استان در زمینه گردشگری، صنایع‌دستی، اماکن و ابنیه تاریخی و جاذبه‎های کم‌تر شناخته شده منطقه است.

وی از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری متناسب با ظرفیت های استان کردستان در این نمایشگاه خبر داد و گفت: استان کردستان با حضور در پنج کمیته و برگزاری پنج میز گردشگری در این رویداد بین المللی حضور پیدا می کند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: موسیقی، اکوتوریسم، گردشگری روستایی و عشایری، گردشگری خرید و کاری و همچنین گردشگری میراث ناملموس از جمله بخش های تخصصی برای حضور کردستان در این رویداد بین المللی است.

وی ضمن اشاره به بهره مندی از ظرفیت های بخش خصوصی برای حضور در این نمایشگاه، یادآور شد: امیدواریم با همکاری و همراهی فعالان بخش خصوصی بتوانیم ضمن معرفی توانمندی‌های استان، زمینه جذب گردشگر به کردستان را بیش از پیش فراهم کنیم.

وطن دوست حضور استان در این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای معرفی هرچه باشکوه‎تر ظرفیت‎ها و جاذبه‎های گردشگری عنوان کرد و افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته انتظار می‌رود امسال با کیفیت بیشتری در این نمایشگاه حضور داشته باشیم.

وی به زمان و مکان برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این رویداد فرهنگی از ۱۸ لغایت ۲۱ بهمن‌ماه سال‌جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۹۶٬۲۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha