۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹
افتتاح آزادراه شیراز-اصفهان تا پایان سال| کاهش ۳ هزار میلیارد تومانی مصرف سوخت با افتتاح این پروژه
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور عنوان کرد

افتتاح آزادراه شیراز-اصفهان تا پایان سال| کاهش ۳ هزار میلیارد تومانی مصرف سوخت با افتتاح این پروژه

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور گفت: با هماهنگی هایی که با مسولان استانی و پیمانکار صورت خواهد گرفت سعی بر این است تا پایان سال این آزادراه به بهره برداری برسد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ‌خیر الله خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به دستور وزیر راه و شهرسازی به وی برای بازدید از پروژه آزاد راه شیراز به اصفهان اظهار داشت: این پروژه طولانی ترین آزادراه کشور است که امروز از ۲۵ کیلومتر آن بازدید به عمل آمد که شاهد پیشرفت های زیادی در آن بودیم.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور با تاکید بر اینکه خوشبختانه عملیات سیویل آزادراه به اتمام رسیده است افزود: با هماهنگی هایی که با مسوولان استانی و پیمانکار صورت خواهد گرفت سعی بر این است تا پایان سال این آزادراه به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه برای این آزادراه تا کنون ۲۰هزار میلیارد تومان هزینه شده است، افزود : پرداخت این هزینه ها به صورت مشارکتی (۵۰_۵۰) بر عهده دولت و بنیاد تعاون وزارت دفاع است.

خادمی با تاکید بر اینکه با راه اندازی کامل این آزادراه فاصله شیراز تا اصفهان ۱۳۰ کیلومتر کوتاه خواهدشد، تصریح کرد: با افتتاح این پروژه تحول عظیمی در حمل و نقل استان های جنوبی رخ خواهد داد.

وی خاطر نشان کرد :آزادراه شیراز _اصفهان یکی از زیباترین پروژه های زیرساختی کشور است که با افتتاح آن علاوه بر کاهش تصادفات جاده ای، کمک ویژه ای به اقتصاد می شود تا جایی که شاهد کاهش ۳ هزار میلیارد تومانی مصرف سوخت خواهیم بود.

کد خبر: ۱۹۴٬۶۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha