۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
پایش دغدغه‌های فعالان اقتصادی توسط اتاق بازرگانی آبادان
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

پایش دغدغه‌های فعالان اقتصادی توسط اتاق بازرگانی آبادان

آبادان- بینا، مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی آبادان گفت: دغدغه‌های فعالان اقتصادی منطقه در شاخه‌های مختلف اقتصادی همچون بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی توسط واحد روابط عمومی این اتاق پایش می‌شود.

احسان بینا در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: روابط عمومی به عنوان پُل ارتباطی بین مردم با یک سازمان و سازمان با مردم تلقی می‌شود و بر همین اساس همواره سعی بر این داشتیم که یک ارتباط دهنده قوی باشیم.

وی توجه به حوزه فرهنگ و هنر را مهم برشمرد و افزود: مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند همه کارها باید پیوست فرهنگی داشته باشند و به همین منظور ۵ فیلم کوتاه برای اولین بار در تاریخ اتاق بازرگانی آبادان توسط روابط عمومی این اتاق تولید شد.

مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان ادامه داد: رویدادهای نمایشگاهی برای ما اهمیت ویژه دارد ولی پیش نیاز حضور در نمایشگاه ارائه ظرفیت‌ها از طریق چاپ بولتن و نشریه است که در این زمینه گام‌های جدی برداشته شد.

بینا ارتباط با رسانه‌های مهم اقتصادی کشوری را یک ضرورت قلمداد کرد و گفت: با رویکردی کاملا تخصصی به رسانه حرکت کردیم و به صورت ویژه رویدادهای اتاق بازرگانی آبادان را در رسانه بازار، به عنوان بزرگترین رسانه اقتصادی ایران منعکس کردیم و از آنجا که این رسانه مورد توجه جدی فعالان اقتصادی داخل و خارج از کشور است، بازتاب گسترده‌ای به دنبال داشت.

وی با اشاره به لزوم وجود نگاه تخصصی به رسانه تصریح کرد: نگاه واقع گرایانه و پرهیز از هرگونه بزرگنمایی و دروغ پردازی جزو سیاست و خط مشی اصلی فعالیت‌های واحد روابط عمومی اتاق بازرگانی آبادان است و برای اولین بار در کنار انعکاس رویدادهای این اتاق، چالش‌های اقتصاد منطقه و کشور به صورت تخصصی از طریق مسئولان اتاق بازرگانی آبادان در رسانه بازار انعکاس داده شد.

مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان تاکید کرد: بدون نگاه مثبت رسانه‌ای نمی‌توان گام برداشت و اکنون شرایط به گونه‌ای است که مردم رسانه‌های تخصصی بر اساس فعالیت‌های خود را دنبال می‌کنند و با توجه به این شرایط اتاق بازرگانی آبادان نیز در همین چارچوب حرکت می‌کند.

بینا روابط عمومی پویا را بدون حضور در رسانه تخصصی یک روابط عمومی بسته قلمداد کرد و گفت: روابط عمومی اتاق بازرگانی آبادان در نخستین جشنواره روابط عمومی‌های منطقه آزاد اروند موفق به کسب مقام روابط عمومی برتر شد که خود این موضوع مُهر تاییدی بر انتخاب مسیر درست توسط این واحد است.

وی با اشاره به برنامه ریزی‌های پایش محور اظهار کرد: به صورت ماهانه دغدغه‌های فعالان اقتصادی منطقه در شاخه‌های مختلف اقتصادی همچون بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی توسط واحد روابط عمومی اتاق بازرگانی آبادان پایش می‌شود تا از این طریق یک بانک اطلاعاتی منسجم و تخصصی در راستای رفع مشکلات و دغدغه‌ها تدوین شود.

مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان عنوان کرد: بانک اطلاعات آماری با هدف پایش آینده اقتصادی در خصوص برنامه‌های مورد نیاز اقتصادی سال‌های آینده شهرستان آبادان از دیگر اقداماتی است که به شکل کالبدی در واحد روابط عمومی اتاق بازرگانی آبادان انجام می‌شود.

بینا ابراز کرد: روابط عمومی اتاق بازرگانی آبادان با رویکردی توسعه‌ای آمادگی همکاری با همه روابط عمومی‌های اتاق‌های بازرگانی کشور را دارد تا با ایجاد بستری بهتر برای مشارکت با هدف رفع مشکلات اقتصادی حرکت کند.

کد خبر: ۱۹۳٬۹۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • جواد اسلامی دبیرکل بسیج اتاق بازرگانی ایران IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      3 0
      سلام علیکم همواره موفق و سربلند باشید
    • بهروز DE ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      2 0
      قطعا اتاقهای بازرگانی باید در مسیر پایش دغدغه‌ فعالان اقتصادی حرکت کنند ولی متاسفانه خیلی از اتاقها‌ به این موضوع اهمیت نمیدند.درود بر آقای بینا
    • علی IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      2 0
      اتاقهای بازرگانی نباید در دست یه عده خاص باشند و باید از فامیلگرایی جلوگیری کنند.اتاق بازرگانی برای من فعال اقتصادیه ولاغیر.باید دغدغه ها را رفع کنه