۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
مدیران مناطق شهرداری همدان در جذب سرمایه گذار سنگ تمام بگذارند
شهردار همدان:

مدیران مناطق شهرداری همدان در جذب سرمایه گذار سنگ تمام بگذارند

همدان - شهردار همدان با بیان اینکه مدیران مناطق شهرداری همدان باید در جذب سرمایه گذار سنگ تمام بگذارند، گفت: اتفاقات خوبی در حوزه پرداخت ها و تکمیل پروژه‌ها انجام شده است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ جلسه شورای اداری شهرداری همدان به ریاست شهردار همدان و با حضور مدیران و معاونان مدیریت شهری در تالار قرآن برگزار شد.

شهردار همدان در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات مجموعه مدیریت شهری اظهار داشت: با توجه به اصلاحیه بودجه دو هزار و ۵۰۰ میلیاردی شهرداری همدان تلاش های زیادی برای تحقق بودجه صورت گرفته و خوشبختانه وضعیت شهرداری همدان در بحث بودجه مطلوب است.

سید مسعود حسینی با اشاره به اینکه منابع ملکی شهرداری وضعیت خوبی دارد، گفت: علیرغم مشکلات سال گذشته در حوزه های مختلف مالی و عمرانی اتفاقات خوبی در حوزه پرداخت ها و تکمیل پروژه‌ها انجام شده است.

وی افزود: در حوزه سرمایه گذاری عقب هستیم و فارغ از مسائل روزمره در شهرداری باید به حوزه سرمایه گذاری توجه جدی شود و توان مدیریت شهری بر جذب سرمایه گذار قرار گیرد.

شهردار همدان بر تقویت سازمان عمران و پسماند از بعد مالی و غیرمالی تاکید کرد و عنوان داشت: این دو سازمان به عنوان ویترین شهرداری باید به جایگاه والای خود در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهر و شهروندان برسند.

حسینی از انعقاد تفاهم‌نامه با بانک مهر ایران در حوزه پرداخت حقوق ها و مزایا خبر داد و افزود: این بانک در حوزه تامین مالی و سرمایه گذاری، سودآوری و پشتیبانی می‌تواند در پیشبرد اهداف شهرداری موثر باشد.

حسینی همچنین به موضوع آرامستان ها پرداخت و تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال های آینده ظرفیت باغ بهشت فعلی تکمیل خواهد شد، باید جانمایی مکان مناسب برای آرامستان در دستور کار قرار گیرد و مدیریت آن باید برعهده شهرداری باشد.

شهردار همدان بر توجه جدی بر مسئله محوری در تدوین بودجه تاکید کرد و اظهار اشت: مدیران شهرداری باید با شناسایی و احصاء مسائل، اولویت ها و نیازهای زیرمجموعه و سطح شهر بودجه را تدوین کنند.

وی بر آمادگی خدمات شهری، کنترل و نظارت، شهرسازی و آتش نشانی و ساماندهی مشاغل مزاحم، جابجایی گرمخانه و رفع بحران آب فضای سبز تاکید کرد.

کد خبر: ۱۹۳٬۵۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha