۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
زمان‌بر بودن فرایندهای اداری در همدان سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهد
معاون سازمان‌برنامه‌وبودجه استان همدان:

زمان‌بر بودن فرایندهای اداری در همدان سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهد

همدان – معاون سازمان‌برنامه‌وبودجه استان همدان زمان‌بر بودن فرایندهای اداری در امر سرمایه‌گذاری را معضل بزرگی برشمرد و گفت: این رویه سرمایه‌گذاران را از استان فراری خواهد داد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ سید مهدی وفایی ظهر دوشنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی زمان‌بر بودن فرایندهای اداری در امر سرمایه‌گذاری را معضل بزرگی برشمرد و گفت: این رویه سرمایه‌گذاران را از استان فراری خواهد داد.

وی افزود: در طرح توانمندسازی محلات دو هزار و ۲۰ محله محروم در کشور شناسایی و مقررشده در یک برنامه ۱۲ تا ۱۵ ساله با تمرکز بر جوانان این محلات و مناطق محروم به رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برسند.

معاون سازمان برنامه‌وبودجه استان همدان تأکید کرد: احیای خانه‌های تاریخی و هدایت این مکان به موضوعات کسب‌وکار در راستای محرومیت‌زدایی امکان بهره‌مندی از بودجه تخصیص‌یافته را در بخش گردشگری محقق می‌کند.

شناسایی ۴۴ محله کم برخوردار در استان همدان
وی افزود: طی اقداماتی که در راستای محرومیت‌زدایی انجام‌شده تاکنون ۴۴ محله کم برخوردار در سطح استان همدان شناسایی‌شده‌اند.

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی همدان نیز در این نشست گفت: یکی از مهم‌ترین مواردی که موجب کند شدن سرعت فرایند اداری سرمایه‌گذاری در استان شده موضوع پاسخ استعلام‌ها است.

علی‌اکبر فلاح افزود: در این رابطه می‌توان پیشنهاد داد همانند مبحث استعلامات در حوزه روابط کار اگر دستگاه مربوطه ظرف مدت یک ماه پاسخ استعلام را ارائه نداد به‌منزله موافقت تلقی شود.

رئیس کمیسیون مالیات، تأمین اجتماعی و روابط کار اتاق بازرگانی همدان افزود: این موضوع ضمن اینکه مسئولیت پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی را افزایش خواهد داد در تسریع روند اداری راهگشا خواهد بود.

کد خبر: ۱۹۳٬۵۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha