۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
۳۶ هزار کسبه در زاهدان فعالیت می‌کنند/ کمبود نقدینگی مهمترین مشکل بازاریان
رئیس اتاق اصناف زاهدان:

۳۶ هزار کسبه در زاهدان فعالیت می‌کنند/ کمبود نقدینگی مهمترین مشکل بازاریان

زاهدان - رئیس اتاق اصناف زاهدان با اشاره به فعالیت ۳۶ هزار کسبه در زاهدان، گفت: کمبود نقدینگی، اخذ مالیات های نامتعارف و هزینه‌های جاری از جمله چالش‌های اصناف است.

علی میرحسینی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: با اینکه مردم عادی تصور می کنندکه اصناف سبب گرانی کالاها و تورم در بازار هستند اما این قشر با تحمل ضرر و گاهی هم عرضه بدون سود کالا تاکنون نگذاشته اند تا مردم در تامین نیازهای خود با کمبودی مواجه شوند.

وی با اشاره به اینکه چندی قبل بازار سیستان و بلوچستان دستخوش خرید هیجانی برخی کالا ها شده بود، افزود: اکنون وضعیت بازار استان نرمال است و هیچ کمبودی در هیچ کدام از بخش وجود ندارد.

رئیس اتاق اصناف زاهدان با اشاره به اینکه کمبود نقدینگی، اخذ مالیات های نامتعارف و هزینه های جاری از جمله مشکلات اصناف استان سیستان و بلوچستان است، ادامه داد: تورم ایجاد شده نقدینگی را دچار چالش کرده و مالیات ها نیز بر مشکلات موجود افزوده است.

وی با اشاره به اینکه در سیستان و بلوچستان ۴۵ هزار پروانه کسب صادر شده است، گفت: علی رغم شرایط سخت اقتصادی ۱۱۲ هزار نفر در صنوف مختلف در سطح استان به مردم خدمات رسانی می کنند.

میرحسینی تصریح کرد: از این تعداد ۱۴ هزار و ۶۰۰ پروانه کسب در زاهدان صادر شده و در حال حاضر ۳۶ هزار نفر به کار عرضه کالا در بازار این شهر مشغول هستند.

کد خبر: ۱٬۹۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha