۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
معرفی ۱۳ هزار واحد مسکونی مناطق سیل زده ایلام به بانک
در راستای دریافت تسهیلات انجام شد؛

معرفی ۱۳ هزار واحد مسکونی مناطق سیل زده ایلام به بانک

ایلام - مدیرکل بنیاد مسکن ایلام گفت: ۱۳ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

حبیب الله محبی در گفتگو با بازار اظهار کرد: سیلاب سال گذشته خسارت های مهمی به زیرساخت های ایلام و به خصوص منازل مسکونی در مناطق مختلف استان از جمله شهرستان های دره شهر و سیروان وارد کرد.

وی افزود: بنیاد مسکن از همان ابتدا با تشکل پرونده نسبت به معرفی واحدهای خسارت دیده برای دریافت از تسهیلات اقدام کرده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام با اشاره به اینکه از مجموع بیش از ۱۶ هزار واحد احداثی و خسارت دیده تاکنون بیش از ۱۳ هزار واحد مسکونی به بانک های عامل معرفی شده است، افزود: تمامی واحدهایی که از سیل خسارت دیده بودند و نیاز به مرمت داشتند، تعمیر و مرمت شده اند.

محبی افزود: از مجموع بیش از سه هزار واحد مسکونی که نیاز به احداث مسکن جدید داشته اند نیز بیش از یک هزار واحد ساخته شده است.

وی افزود: در روستای چم شیر سیروان به دلیل سیلاب تمامی خانه ها تخریب شد، سایت جدید برای روستا احداث شده و هم اکنون مردم مشغول ساخت و ساز واحدهای مسکونی جدید خود هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام افزود: در مجموع تاکنون بیش یک هزار و ۵۰۰ ریال تسهیلات برای واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل در استان پرداخت شده است.

کد خبر: ۱۹٬۰۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha