۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
۲۵۰ هزار تن گندم از کشاورزان قزوینی خریداری می‌شود
معاون استاندار قزوین:

۲۵۰ هزار تن گندم از کشاورزان قزوینی خریداری می‌شود

قزوین - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: شرایط لازم برای خرید تضمینی و بدون مشکل گندم از کشاورزان استان فراهم شده و پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۲۵۰ هزار تن گندم از کشاورزان قزوینی خریداری شود.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عیسی قبادی اظهار داشت: با هماهنگی و اقدامات انجام شده باید گندم با کیفیت در داخل استان ذخیره سازی شود.

وی بر لزوم نظارت لازم بر خرید توافقی گندم تاکید کرد و گفت: برنامه راهبردی ما این است که امسال حداقل ۲۵۰ هزار تن گندم توسط اداره کل غله از کشاورزان استان خریداری شود تا بتوانیم نیاز استان را نیز تامین کنیم.

قبادی با اشاره به اینکه در آستانه برداشت گندم قرار داریم،افزود: باید فضا، امکانات و منابع در استان بخوبی تجهیز شود تا کشاورزان در زمان تحویل محصولات دچار مشکل نشوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین همچنین گفت: قزوین جزو استان‌هایی که ظرفیت تولید خوبی دارد بنابراین امسال باید گندم مورد نیاز استان با کیفیت مناسب خریداری شود.

وی ادامه داد: گندم جزو محصولات استراتژیک محسوب می شود که باید با همکاری کلیه دستگاههای اجرایی زمینه را برای خرید محصول فراهم کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین با اشاره به اینکه خرید توافقی مشروط بر اساس قانون انجام خواهد شد، گفت: با تامین میزان خرید تضمینی مازاد بر خرید به‌صورت توافقی بر اساس دستورالعمل قانونی انجام خواهد شد.

کد خبر: ۱۸٬۹۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha