۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
عقب نشینی نزدیک به ۵ هزار واحدی برای صف نشینی میلیاردی نماد شرکت سایپا

عقب نشینی نزدیک به ۵ هزار واحدی برای صف نشینی میلیاردی نماد شرکت سایپا

در حالی که شاخص کل در ابتدای معاملات امروز بیش از ۵ هزار واحد رشد کرده بود، تا به این لحظه با عقب نشینی نزدیک به ۵ هزار واحدی به رشد ۶۶۷ واحدی بسنده کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار، در حالی که شاخص کل در ابتدای معاملات امروز بیش از ۵ هزار واحد رشد کرده بود، تا به این لحظه با عقب نشینی نزدیک به ۵ هزار واحدی به رشد ۶۶۷ واحد ی بسنده کرده است، فروش هیجانی و قرار گرفتن در صف خرید نماد سایپا علت این عقب نشینی بازار برآورد می شود، هم اکنون بیشتر نمادهای بورسی و فرابورسی در وضعیت قرمز قرار دارند.

شاخص کل بورس تا به این لحظه تنها رشد ۰.۰۶ درصدی داشته و شاخص کل قیمت هم وزن نیز عقب نشینی ۰.۱۷ درصدی را تجربه کرده است، شاخص آزاد شناور رشد ۰.۶۰ درصدی داشته و شاخص بازار اول ۱.۳۵ درصد رشد داشته است، شاخص بازار دوم نیز ۱.۸۸ درصد ریزش را تجربه کرده است. نمادهای فملی، کگل، وبملت، کچاد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس از خود بر جای گذاشته و نمادهای تاپیکو، فارس و پارس بیشترین تاثیر منفی را داشته اند، نمادهای وبملت، وتجارت، شپنا، فملی، وعادن، وخارزم نیز از پربیننده های بورسی امروز هستند.

ارزش معاملات به کمترین میزان خود در چند روز گذشته رسیده و به عدد ۶۳,۴۰۶.۱۸۰ میلیون ریال رضایت داده است، ارزش معاملات در فرابورس نیز چنگی به دل نزده و به عدد ۲۲,۰۲۰.۶۴۹ میلیون ریال رسیده است،  تاکنون تنها ۱۳۳ نماد بورسی و ۱۲۲ نماد فرابورسی مثبت بوده و ۱۸۰ نماد بورسی و ۱۶۱ نماد فرابورسی در وضعیت منفی قرار دارند، شاخص کل فرابورس نیز در این لحظه ریزش ۱۵ واحدی را تجربه کرده است، شاخص صنعت ۰.۲۵ درصد ریزش داشته و شاخص ۳۰ شرکت بزرگ ۱.۱۴ درصد رشد و شاخص ۵۰ شرکت فعالتر هم ۰.۱۶ درصد رشد داشته است.

نمادهای ذوب، بجهرم، شاوان بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل فرابورس از خود بر جای گذاشته و نمادهای زاگرس، ومهان، مادیرا نیز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل فرابورس از خود بر جای گذاشته اند، نمادهای ذوب، سمگا، سبزوا نیز از پربیننده های فرابورسی هستند.

متاسفانه معامله گران از معاملات دیروز عبرت نگرفته و باز هم در صف هفت میلیاردی بازگشایی نماد سایپا ایستاده و به همین علت نمادهای خود را فروخته اند، بازار به صورت هیجانی برای خرید یک نماد بورسی به صف شده و هشدارها به معامله گران جهت صف سازی بیهوده به جایی نرسیده و در این میان تنها نمادهای ارزنده از دست رفته است.

کد خبر: ۱۸٬۸۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha