۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴
رونمایی از سامانه پایش روزانه پروژه‌های طرح نهضت ملی در شهرهای جدید
با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام گرفت؛

رونمایی از سامانه پایش روزانه پروژه‌های طرح نهضت ملی در شهرهای جدید

سامانه پایش روزانه پروژه‌های طرح نهضت ملی همزمان با شروع فعالیت عمرانی حدود ۱۰۰هزار واحد مسکونی در گام دوم طرح نهضت ملی رونمایی شد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت عمران شهرهای جدید، سامانه پایش روزانه پروژه های طرح نهضت ملی همزمان با شروع فعالیت عمرانی حدود ۱۰۰هزار واحد مسکونی در گام دوم طرح نهضت ملی با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، علیرضا جعفری معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و سایر معاونان مربوطه رونمایی شد.

گفتنی است این سامانه توسط دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت عمران شهرهای جدید طراحی و راه اندازی شده است که با ایجاد ارتباط سیستمی، اطلاعات مورد نیاز را از منابع داده‌های مختلف همچون بانک اطلاعات زمین بصورت روزانه دریافت و بصورت اطلاعات ارزشمند و تصمیم ساز از طریق اینترنت و تلفن همراه در دسترس مدیران اجرایی قرار می‌دهد.

همچنین این سامانه مکان محور طراحی شده و قابلیت دسترسی به اطلاعات پروژه را نیز دارد. دفتر فناوری اطلاعات در نظر دارد این سامانه به سرعت مراحل توسعه خود را طی نماید تا بتواند در سایر حوزه های عملکردی نیز مورد بهره برداری قرار گیرد و در کوتاهترین زمان ممکن اطلاعات موردنیاز را فراهم آورد.

در خصوص موضوعات مرتبط با هوشمند سازی شهری این رویکرد در دستور کار قرار دارد که بتوان با بهره گیری از تکنولوژی‌های موجود و به خدمت‌گیری آنها در ارائه آمار و اطلاعات در جهت بهبود فرآیندهای جاری قدم موثری برداشته شود؛ از این رو مسئله تشکیل کمیته هوشمند سازی شهرهای جدید اقدامات اجرایی در محورهای مختلف با همکاری سایر دفاتر هم‌اکنون در حال بررسی است و مصوبات آن جهت اجرا ابلاغ خواهد شد.

کد خبر: ۱۸۷٬۷۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha