۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
برای رسیدن به ثروت حواس پرتی را از خود دور کردم

برای رسیدن به ثروت حواس پرتی را از خود دور کردم

از عواملی که وقت شما را می‌گیرند یا حواستان را پرت می‌کنند، یک لیست تهیه کنید. این ‌عوامل مثلا می‌تواند یک تلفن، یک برنامه‌ تلویزیونی یا حتی فردی باشد که باعث استرس شما می‌شود.

از عواملی که وقت شما را می‌گیرند یا حواستان را پرت می‌کنند، یک لیست تهیه کنید. این ‌عوامل مثلا می‌تواند یک تلفن، یک برنامه‌ تلویزیونی یا حتی فردی باشد که باعث استرس شما می‌شود. من با تمرکز توانستم به یکی از افراد موفق در حوزه انواع روتختی شوم.

روتختی ترمه

روتختی ترمه ابریشم مانند دیگر محصولات ترمه همچون کوسن ترمه دارای طیف وسیع و گسترده رنگ و طرح است. این ویژگی به افراد امکان ست کردن روتختی ترمه را با دکوراسیون یا تم اتاق خواب خود داده است. روتختی های ترمه ابریشم در کنار روبالشتی های ترمه برای تخت های یک نفره یا دو نفره مورد استفاده هستند.

روتختی ترمه در مدل های بسیاری تولید می شود. برای خرید روتختی ترمه ابریشم باید به کیفیت, رنگ, ابعاد و مدل آن توجه بسیاری کرد. خوب است برای خرید روتختی ترمه ابریشم حتما به رنگ دکوراسیون اتاق خواب خود توجه کرده تا روتختی ای زیبا و هم رنگ اتاق خود داشته باشید. روتختی ترمه ابریشم در مدل ها و طرح های بسیاری موجود است و می توان با توجه به نوع سلیقه ی خود روتختی ترمه ابریشم را خریداری کرد.

برای خرید روتختی ترمه ابتدا باید به ابعاد تخت خود توجه کرد. روتختی های دو نفره معمولا در ابعاد ۲۰۰ در ۲۰۰ تولید و به فروش می رسند. روتختی ترمه باید جوری باشد تا سطح تخت را به خوبی بپوشاند حتی لازم است مقداری از لبه های روتختی از تخت آویزان باشد.

روتختی دو نفره

روتختی دو نفره نوعی از منسوجات سنتی ایران است که از گذشته های بسیار دور در ایران بزرگ تولید می شده است. کاربرد پارچه ترمه در محصولاتی متنوعی همچون رومیزی ترمه، رانر ترمه، کوسن ترمه، سجاده ترمه، جانماز ترمه، تابلو ترمه، روتختی ترمه، سرمه دوزی، کراوات ترمه، البسه ترمه و غیره از دیرباز جزئی از فرهنگ ایرانی بوده و هست.

در آغاز زرتشتیان پایه گذار هنر ترمه بافی بودند و از آن برای دوخت شلوارها و جامه های سنتی و مذهبی وبخصوص مراسم و جشن های خود استفاده می کردند که از نوع راه راه آن (محرمات) به عنوان شال کمر استفاده می نمودند. معمولا ترمه را با بته جقه های آن می شناسند که خود داستان و توصیفی دارد که اینچنین است که نماد و نقش ترمه برگرفته از سروی خمیده است که ریشه در فرهنگ اصیل ایرانی-زرتشتی دارد که علاوه بر فروتنی و خضوع در برابر معبود (اهورامزدا) داستانی این چنین دارد که زرتشت پیامبر قدیم ایران زمین این درخت بهشتی را در پیشگاه آتشکده کاشت و از آن به بعد این سرو خمیده بعنوان نماد و نقشی مقدس و اهورایی در نفیس ترین پارچه یعنی ترمه از ان استفاده می شده و می شود.

برای رسیدن به ثروت حواس پرتی را از خود دور کردم

روتختی سه بعدی

خرید روتختی سه بعدی به نسبت گذشته آسان تر است. همه مردم در طول روز ساعات طولانی را مشغول انجام فعالیت های مختلف بوده و در نتیجه یکی از عواملی که می‌تواند تداوم این فعالیت ها را باعث شود، رعایت اصول صحیح خواب و استراحت است و طبیعتاً وجود اختلال در این امر می‌تواند بازدهی فعالیت های اشخاص را تحت تاثیر قرار دهد.

انتخاب یک روتختی مناسب به عنوان یکی از مهم‌ترین نکات لازم جهت ایجاد فضای مناسب برای خواب و استراحت است که بسیاری از افراد به آن توجه لازم نمی کنند.

طبق گفته دانشمندان روتختی مناسب علاوه بر تامین گرمای لازم و القای حس راحتی حین خواب، می تواند تا حد زیادی بهداشت و مسائل مرتبط با بهداشت را نیز افزایش دهد و این موضوع بیانگر اهمیت بالای این نوع کالای خواب است.

اما تفاوت روتختی سه بعدی نسبت به سایر انواع آن در چیست.

برای پاسخ به این سوال باید به این نکته توجه نمود که از گذشته تا به امروز تولیدکنندگان انواع مختلف کالای خواب با بهره گیری از تکنولوژی لازم و همچنین استفاده از بهترین مواد اولیه و الیاف مناسب جهت تولید انواع روتختی سعی ر افزایش محبوبیت برند خود و تولید محصولات مرغوب و مناسب نموده اند.

برای رسیدن به ثروت حواس پرتی را از خود دور کردم

کد خبر: ۱۸۷٬۴۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha