۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
قهوه گانودرما و جینسینگ، خرید قهوه سوپریم از گانودرما بیز

قهوه گانودرما و جینسینگ، خرید قهوه سوپریم از گانودرما بیز

قهوه گانودرما و جینسینگ یا همان قهوه سوپریم گانودرما محبوب ترین محصول شرکت دکتر بیز است.

به گزارش بازار، قهوه گانودرما و جینسینگ یا همان قهوه سوپریم گانودرما محبوب ترین محصول شرکت دکتر بیز است. ترکیبات این قهو زیر نظر سازمان بهداشت و دارو به گونه ای در کنار هم قرار گرفته اند که بتوانند نهایت خاصیت خود را به بدن شما عزیزان بخشیده و در تمام ایران نیز بی همتا باشند. قهوه گانودرما و جینسینگ دکتر بیز شما را به سلامت اولیه بدن اجداد مان بر می گرداند و آلودگی های حاصل از زندگی شهری را نیز از تن شما بیرون می کند. وجه تمایز این محصول با دیگر قهوه های سطح پایین درون بازار وجود گیاهی شگفت انگیز به نام قارچ گانودرما در ترکیبات آن است.

قارچ گانودرما همان گیاه شگفت انگیزی است که چینی ها آن را راز جاودانگی دانسته و ژاپنی ها نیز به آن لقب پادشاه گیاهان را داده اند.  علاوه بر این ها گفتنی است که گاهی در کشور خودمان نیز از این قارچ با نام اکسیر جوانی یاد می شود. قارچ گانودرما بیش از ۴۰۰ فعال زیستی دارد که هر کدام از آنها خاصیت منحصر بفردی را به بدن شما می بخشند. طی مطالعاتی که توسط کارشناسان انجام شده است قارچ گانودرما ۷ برابر پرتقال ویتامین c ، ۶ برابر شیر کلسیم، ۷ برابر ماهی امگا سه، ۳ برابر اسفناج آهن و ۱۵ برابر کلم بروکلی منیزیم در دل خود دارد. برای آشنا بیشتر شما با این محصول معجزه آسا ما در ادامه ضمن مروری بر خواص قهوه گانودرما و جینسینگ دکتر بیز به پاسخ برخی از مهم ترین سوالات شما در مورد این محصول نیز خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.


خواص قهوه گانودرما و جینسینگ برای پوست

خواص قهوه گانودرما و جینسینگ برای پوست

اکثر ترکیبات قهوه سوپریم دکتر بیز آنتی اکسیدان های قوی بوده و از هرگونه پیری و زوال در بدن شما جلوگیری می کنند. همچنین شما برای آشنایی بیشتر با این موضوع لازم است بدانید که آنتی اکسیدان ها سلول های مفیدی هستند که در بدن به تخریب رادیکال های آزاد می پردازند، تجمع رادیکال های آزاد در بدن نیز علاوه بر پیری باعث بروز انواع سرطان ها می شود. آنتی اکسیدان های موجود در ترکیبات قهوه گانودرما و جینسینگ همچنین سلول های مرده پوست را ترمیم کرده و بدین ترتیب از چین و چروک ها نیز جلوگیری می کنند. قهوه سوپریم علاوه بر خواص دیگری که دارد و شما آنها را پیش تر نیز خواندید باعث رفع انواع اگزما ها در پوست شده و با کمک به تولید سلول های رنگدانه ساز در بدن اثرات پیسی در روی پوست مبتلایان به این بیماری را نیز از بین می برد.



خواص قهوه گانودرما و جینسینگ برای دیابت

کبد چرب باعث بروز دیابت نوع دو شده و متقابلاً این موضوع یکی از اثرات دیابت نیز هست. همچنین در پی این موضوع گفتنی است که قارچ‌ گانودرما با خصوصیات ویژه ای که دارد باعث سمزدایی کبد چرب شده و بدین ترتیب این قارچ ضمن پیشگیری از دیابت آثار مخرب آن را نیز کمرنگ می کند. علاوه بر این گانودرمای موجود در قهوه سوپریم باعث افزایش ترشح انسولین شده و تاثیرات آن بر روی بدن را نیز بالا می برد. گانودرما همچنین سرشار از انواع پلی ساکارید هاست و این موضوع آن را به یک کاهنده طبیعی قند خون تبدیل کرده است. گانودرما ضمن پیشگیری از بروز دیابت و کمک به متعادل شدن مقدار قند خون عوارض جانبی دیابت را نیز کاهش می دهد. به مثل همان طور که می دانید دیابت باعث ضعف و بی حالی فرد شده و در مقابل گانودرما یک نشاط آور قوی برای بدن است. شما می توانید برای مطالعه بیشتر راجب خواص قهوه گانودرما و جینسینگ عبارت مقابل را در گوگل جست و جو و روی لینک اول آن کلیک کنید: خواص قهوه گانودرما دکتر بیز


خواص قهوه گانودرما و جینسینگ برای دستگاه گوارش

عفونت ها اصلی ترین عامل بروز زخم معده و مشکلات این چنینی در بدن هستند. گانودرما نیز با خاصیت سمزدایی قوی اش این مشکلات را از بین برده و به تمام مشکلات گوارشی دیگر هم خاتمه می دهد. به عنوان مثال مشکلات عصبی معده که از اضطراب و استرس نشات می گیرند تنها با چند دوره مصرف قهوه گانودرما و سوپریم به کل رفع می شوند. علاوه بر این موارد التهابات دستگاه گوارش نیز با استفاده از قارچ گانودرما که ضد التهابی قوی است خیلی زود رنگ می بازند. گانودرما می تواند رفلاکس معده که آرامش خاطر بسیاری از افراد را از بین برده است را هم از بین ببرد.

خواص قهوه گانودرما و جینسینگ برای زنان (قاعدگی)

خواص قهوه گانودرما و جینسینگ برای زنان (قاعدگی)

دورهPMS  یا سندرم پیش از قاعدگی معمولا ۱۳ تا ۱۵ روز در ماه با زندگی زنان همراه و عجین با تغییرات هورمونی و اختلالات روحی روانی مختلف است. در مقابل گانودرما نیز یک تسکین دهنده روحی عالی بوده و این دوره را برای بانوان آسان تر می کند. کمک هایی که گانودرما به درمان درد قاعدگی می کند شامل:

  1. درمان درد های عضلانی،
  2. افزایش کیفیت خواب،
  3. گردش خون سالم و... هستند.

 

خواص قهوه گانودرما و جینسینگ برای مردان (باروری)

گانودرما با تاثیر گذاری بر ترشح استروئید ها و افزایش هورمون های تستوسترون (یعنی همان هورمون های مردانه) مشکلات جنسی در بدن مردان را بهبود می بخشد. قهوه گانودرما و جینسینگ به اختصار باعث

  • درمان زود انزالی
  •  افزایش کمیت و کیفیت اسپرم

تقویت سیستم ایمنی بدن و... می شود. همچنین شما می توانید برای مطالعه بیشتر درمورد خواص قهوه سوپریم برای ناباروری این عبارت را در گوگل جستجو و روی لینک اول آن کلیک کنید: قهوه سوپریم دکتر بیز برای ناباروری

ترکیبات قهوه سوپریم دکتر بیز چه چیز هایی هستند؟

ترکیبات قهوه سوپریم دکتر بیز چه چیز هایی هستند

 

قهوه سوپریم گانودرما بیز از پودر قهوه عربیکا، پودر قارچ گانودرما و پودر جینسینگ تشکیل شده است.
 

چگونه باید قهوه سوپریم دکتر بیز را مصرف کرد؟

برای مصرف قهوه گانودرما و جینسینگ تنها کافی است که یک ساشه از آن را در یک لیوان آبجوش به خوبی حل کرده و بعد میل نمایید. همچنین باید به خاطر داشته باشید که استفاده از این محصول به صورت ناشتا تاثیر پذیری آن را چندین برابر بالا تر برده و باعث لاغری نیز می شود.

 

بسته بندی قهوه گانودرما سوپریم به چه صورت است؟

قهوه سوپریم گانودرما بیز در ۲۰ ساشه تک نفره و داخل یک جعبه شکیل بسته بندی شده اند.

 

موارد منع مصرف قهوه گانودرما و جینسینگ دکتر بیز کدامند؟

خانم های باردار، کسانی که مشکلات قلبی عروقی دارند، کسانی که پیوند عضو انجام داده اند و کسانی که دارو رقیق کننده خون مصرف می کنند جزو گروه منع مصرف قهوه گانودرما و جینسینگ هستند. علاوه بر این خانم های شیر ده، کسانی که مشکل فشار خون و یا بیماری خاص این چنینی دیگری دارند نیز بهتر است که با مشورت پزشک از این محصول استفاده کنند.

 

آیا مصرف قهوه سوپریم گانودرما عوارض دارد؟

همان طور که کمی قبل تر هم خواندید ترکیبات قهوه سوپریم به طور کل طبیعی بوده و شما را متحمل هیچ گونه عوارضی نمی کنند. پس از مصرف قهوه گانودرما و جینسینگ بیز تنها ممکن است که شما دچار مشکلات کوچک و زود گذری چون جوش صورت، اسهال، تب و... شوید که این مسائل نیز نشانه های بدی نبوده و فقط از پاکسازی سموم بدن شما خبر دارند.

 

آیا می توان قارچ گانودرما را به صورت خام نیز مصرف کرد؟

قارچ‌ گانودرما قارچی سخت پوست با عطر و طعم نا خوشایند است. علاوه بر این از آنجایی که این قارچ به شدت قوی است مصرف آن می تواند تاثیرات مخربی را بر روی اعضا بدن شما به خصوص دستگاه گوارش بگذارد. مطالعات نشان می دهند که بهترین راه مصرف قارچ گانودرما ترکیب آن با قهوه است.

خرید قهوه گانودرما و جینسینگ

قهوه گانودرما و جینسینگ، خرید قهوه سوپریم از گانودرما بیز

برای خرید قهوه گانودرما دکتر بیز این عبارت را در گوگل جستجو و روی لینک اول کلیک کنید: قهوه سوپریم دکتر بیز از گانودرما بیز

اطلاعات بیشتر در این زمینه را در همان سایت خواهید یافت.

 

 

 

کد خبر: ۱۸۶٬۹۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha