۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
 اجرای کامل رتبه بندی معلمان، مطالبه جدی مجلس است
نماینده مردم قزوین در مجلس:

اجرای کامل رتبه بندی معلمان، مطالبه جدی مجلس است

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: بعد از سال ها انتظار قانون رتبه‌بندی معلمان تصویب و به دولت ابلاغ شده و مطالبه جدی ما از دولتمردان اجرای کامل آن است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز با حضور در دانشگاه فرهنگیان قزوین، با جمعی از دانشجویان این دانشگاه دیدار و گفت و گو کرد.

وی ضمن شنیدن دغدغه‌ها و مطالبات دانشجویان این دانشگاه تاکید کرد: دانشگاه تربیت معلم از مهمترین دانشگاه های کشور در حوزه تربیت مربیان و تربیت کنندگان نسل آینده است؛ دانشجویان این دانشگاه علاوه بر خود، جامعه را نیز تربیت می کنند و افق آینده کشور در این فضا رقم می خورد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: مجلس یازدهم در حوزه مطالبات معلمان قدم های بلندی برداشته که از جمله آن نهایی شدن قانون رتبه بندی معلمان بعد از سال ها انتظار بود و این قانون به دولت ابلاغ شده و مطالبه جدی ما از دولتمردان اجرای کامل آن است البته خوابگاه متاهلی دانشجویان از جمله مفاد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است و متاسفانه دانشگاه ها تنها ۷ دهم درصد بوده و باید این روند اصلاح شده و طبق قانون حداقل ۱۰ درصد خوابگاه ها به دانشجویان متاهل اختصاص یابد البته اقداماتی در برخی از دانشگاه های استان شروع شده، که امیدواریم به زودی در دانشگاه فرهنگیان نیز خوابگاه متاهلی راه اندازی شود.

کد خبر: ۱۸۶٬۳۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha