۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
حمایت بنیاد احسان از ۴۰۰ دانش آموز کنکوری استان سمنان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

حمایت بنیاد احسان از ۴۰۰ دانش آموز کنکوری استان سمنان

سمنان - جلالی معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان سمنان از حمایت بنیاد احسان از ۴۰۰ دانش آموز کم برخوردار کنکوری استان در طرح راه ابریشم خبر داد.

مهدی جلالی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در راستای تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری در مورد نصیب آموزشی برابر اجرای طرح پویش راه ابریشم احسان در سال جاری در استان سمنان برگزار می شود، ابراز کرد: در این طرح بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از دانش آموزان مستعد کنکوری که امکان فراهم آوردن شرایط لازم برای کسب موفقیت در این آزمون را ندارند، حمایت های لازم برای پیشرفت و موفقیت را به عمل خواهد آورد.

وی افزود : این طرح برای حمایت از دانش آموزان کنکوری نیازمند و کم‌برخوردار در رشته‌های علوم تجربی و ریاضی فیزیک انجام می‌گیرد و ارزش تقریبی هر بسته حمایتی کنکور ۱۰ میلیون تومان است.

معاون ستاد اجرایی استان سمنان با بیان اینکه به محض ثبت نام دانش آموزان امکان استفاده از خدمات مقدور خواهد بود، افزود: سهمیه استان سمنان در اجرای طرح راه اربریشم، ۴۰۰نفر دانش آموز است.

جلالی اضافه کرد: شناسایی دانش آموزان و حمایت‌ها از طریق آموزش و پرورش ، کمیته امداد و بهزیستی با همکاری گروه های فعال در حوزه عدالت آموزشی در استان سمنان صورت می گیرد.

کد خبر: ۱۸۵٬۹۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha