۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
پتانسیل بالای الگوراند برای افزایش قیمت در آستانه جام جهانی قطر
تحلیل بازار رمزارزها؛

پتانسیل بالای الگوراند برای افزایش قیمت در آستانه جام جهانی قطر

قیمت توکن الگوراند (ALGO) طی چند هفته گذشته با بازگشت رونق نسبی به ارزهای دیجیتال، در یک روند قوی صعودی قرار داشته و با توجه به شراکت تجاری با فیفا، پتانسیل زیادی برای افزایش بیشتر قیمت دارد.

به گزارش بازار، قیمت توکن الگوراند (ALGO) طی چند هفته گذشته با بازگشت رونق نسبی به ارزهای دیجیتال، در یک روند قوی صعودی قرار داشته است. رمزارز ALGO روز دوشنبه به بالاترین سطح ۰.۳۸۱۰ دلار جهش کرد که بالاترین سطح از ۶ سپتامبر بوده و قیمت این توکن از پایین ترین سطح خود در سال جاری بیش از ۲۸ درصد جهش داشته است.

جام جهانی قطر، کاتالیزور بالقوه برای الگوراند

الگوراند در قیاس با سایر توکن ها، یک کاتالیزور کلیدی دارد که می تواند قیمت آن را در ماه نوامبر بسیار بالاتر از سطح ببرد. چند ماه پیش، الگوراند قرارداد بزرگی را با فیفا امضا کرد که بر اساس آن، الگوراند به ارائه‌دهنده رسمی بلاک چین برای هیئت حاکمیتی فوتبال جهان تبدیل شود. در نتیجه، خرید و فروش و ساخت NFT ها در محیط و بلاکچین آلگو برای جام جهانی می تواند به رویدادی خاص طی یک ماه آینده تبدیل شود که باید منتظر ماند و دید که این ابتکار مشترک فیفا و الگوراند تا چه میزان نتیجه بخش خواهد بود.

الگوراند همچنین یک از بزرگترین شرکت های کلیدی در تبلیغات رویدادهای مربوط به جام جهانی این ماه خواهد بود. در نتیجه، میلیاردها نفر از سراسر جهان از طریق همین تبلیغات به الگوراند معرفی خواهند شد. بنابراین، با توجه به اهمیت رویداد بزرگی چون جام جهانی، این احتمال وجود دارد که قیمت ALGO در آستانه و در طول رویداد جام جهانی افزایش یابد.

پیش بینی قیمت الگوراند

پتانسیل بالای الگوراند برای افزایش قیمت در آستانه جام جهانی قطر ۲۰۲۲

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت ALGO طی چند روز گذشته در یک روند صعودی قوی قرار داشته است. این قیمت توانسته از پایین ترین قیمت خود روی ۰.۳۰ دلار در ۲۱ اکتبر به ۰.۳۵۴۰ دلار حرکت کند.

الگو همچنین بالاتر از نقطه محوری استاندارد و همچنین بالاتر از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه خود حرکت کرده است. در عین حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) به زیر سطح خرید بیش از حد متمایل شده است.

الگوراند همچنین یک الگوی سر و شانه معکوس تشکیل داده که بسیار مهم است. چشم انداز قیمت الگوراند همچنان صعودی بوده و مقاومت کلیدی بعدی برای رسد روی ۰.۴۰ دلار قرار دارد. سقوط به زیر سطح حمایت ۰.۳۳۳۰ دلار، نمای صعودی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۸۴٬۷۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha