۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۸
شرایط برای حضور جدی فعالان اقتصادی ایران در جام جهانی قطر فراهم شود| شاهد فرصت سوزی هستیم
عضو گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و قطر:

شرایط برای حضور جدی فعالان اقتصادی ایران در جام جهانی قطر فراهم شود| شاهد فرصت سوزی هستیم

آبادان- مولوی، عضو گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و قطر گفت: شرایط برای حضور فعالان اقتصادی ایران در جام جهانی قطر باید به صورت ویژه فراهم شود.

سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: همزمان با رقابت‌های فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فعالان اقتصادی نقاط مختلف جهانی، کالاهای تولیدی خود را در این رویداد مهم به فروش می‌رسانند و یا محصولات خود را معرفی می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در کنار رویدادهای جام جهانی، توضیح داد: از هم اکنون بازارهای کشور قطر خود را برای این رویداد مهم جهانی آماده کرده‌اند و رویداد نمایشگاهی نیز مقرر شده برگزار شود که باید شرایط برای حضور فعالان اقتصادی ایران در جام جهانی قطر به صورت ویژه فراهم شود.

عضو گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و قطر افزود: فعالان اقتصادی نیازمند دریافت تسهیلات مناسب هستند و باید دولت در اندک زمان باقی مانده اقدامات لازم را انجام دهد.

مولوی با اشاره به گردشگری تصریح کرد: گردشگری یکی از موضوعاتی بود که باید از یک سال قبل برای آن برنامه‌ریزی مناسبی صورت می‌گرفت ولی اکنون شاهد فرصت‌سوزی هستیم زیرا وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به تنهایی نمی‌تواند برای این صنعت مهم و بزرگ قدم بردارد و همه دستگاه‌ها باید کمک کنند.

وی ادامه داد: مقرر شده نمایشگاه محصولات ایرانی همزمان با رویداد جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ۲۹ آبان ماه الی ۲۷ آذرماه در دهکده (کتارا) قطر واقع در قلب این رویدادها برگزار شود که تاکنون تولیدکنندگان کشورمان در حوزه‌های فنی مهندسی، جواهرات، گردشگری، صنایع دستی، گل و گیاه، مواد غذایی و ... برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ضرورت دارد زمینه حضور همه فعالان اقتصادی کشورمان در رویدادهای اقتصادی همزمان با جام جهانی قطر فراهم شود، عنوان کرد: فعالان اقتصادی سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند و همواره بر حمایت از آنها تاکید داریم.

کد خبر: ۱۸۳٬۸۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha