۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
جاده توفیقات خودروسازی سایپا؛ از حذف قرعه کشی تا افزایش تولید| استارت زمان شناسی سایپایی!
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بازار:

جاده توفیقات خودروسازی سایپا؛ از حذف قرعه کشی تا افزایش تولید| استارت زمان شناسی سایپایی!

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: حذف قرعه کشی و تحویل به موقع خودرو از سوی خودروسازی سایپا گام بسیار مثبتی در راستای جلب نظر مشتریان بوده و می تواند اعتماد و رضایت عمومی به این خودروسازی را بیشتر کند.

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار با اشاره به توفیقات خودروسازی سایپا در تولید خودرو در کشور بیان کرد: فعالیت های پیش روی خودروسازی سایپا نوید بخش اقدامات موثر در تولید خودرو بوده و این خودروسازی می تواند با بهره گیری بیشتر از دانش فنی پیشرفت روز افزونی داشته باشد.

این نماینده مجلس با اشاره به توجه این خودروسازی به تقاضاهای مردمی در زمینه فروش خودرو تاکید کرد: حذف و از میان برداشتن مقوله قرعه کشی در زمینه فروش محصولات خودرویی این خودروسازی به نوعی موجب رضایت متقاضایان و مشتریان محصولات این خودروسازی شده و آنطور که ما مطلع هستیم خودروی خریداری شده ظرف یک ماه تحویل داده می شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حذف قرعه کشی و تحویل به موقع خودرو از سوی خودروسازی سایپا گام بسیار مثبتی در راستای جلب نظر مشتریان بوده و می تواند اعتماد و رضایت عمومی به این خودروسازی را بیشتر کند.

وی تاکید کرد: البته ما پیگیر این هستیم که خودروسازی سایپا به بخش خصوصی واقعی واگذار شده تا رقابت ها در زمینه فروش خودرو به صورت منطقی صورت پذیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کیفیت در تولید خودروها در گروه سایپا باید مقداری افزایش پیدا کند البته این خودروسازی در کمیت محصولات خود روند بسیار مطلوبی را طی می کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خودروسازی ساپیا روند روبه رشد را طی می کند،اظهارکرد: این خودروسازی دست به تولید خودروهای جدید زده که ادامه این روند می تواند، تحول تازه ای را در این بخش رقم بزند.

کد خبر: ۱۸۱٬۷۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha